Bietje6

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abbo verlengt nu betere aanbieding wat nu?

Ik heb 6 jan. mijn abbo verlengt (en verhoogd) Leuke actie 25% korting de eerste 12 maanden! Vandaag even op de site, Verbazing alom....Zelfde abbo, zelfde toestel, nu 50% korting ipv 25%. Enige verschil is dat t/m 6 jan. de 10G actie was en nu krijg je (nog maar..) 3G extra, dus 4G bij een 1G abbo.
Wat kan ik doen om 50% korting te krijgen ipv 25% korting. KS was niet echt duidelijk. Dan moest ik nu annuleren en dan kon ik pas over 5 werkdagen weer een nieuw abbo. afsluiten....Met als risico dat dat deze actie er niet meer is??? Die garantie kon KS mij nl. niet geven.Kan Vodafone het niet gewoon omzetten? Ik reageer binnen 4 dagen, ben vaste klant en heb zelfs m'n nieuwe abbo verhoogd, zou wel een mooie service zijn als Vodafone mij hier in tegemoet kan komen.
 
Graag reactie:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bietje6
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
 
bedankt voor je snelle reactie!
Zover ik kon zien waren alle voorwaarden verder hetzelfde maar dat zal ik nog even nakijken.
 
gr. Bietje

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Bietje, welkom op het forum! In dit geval kan ik weinig voor je doen. Zoals altijd veranderen aanbiedingen op producten. Dat geldt voor abonnementen net zo goed als elk ander product dat je kiest. Je kunt in dit geval inderdaad nog annuleren en opnieuw verlengen als je dat wilt. Dan kun je wederom kiezen voor de aanbiedingen die op dat moment gelden.Hoe lang acties lopen weet ik niet, maar meestal wel enige tijd.

Ik zou goed kijken of het voor jou de moeite waard is te annuleren en opnieuw te verlengen. Vaak is bij een hogere korting op je maandkosten de toestelprijs weer anders, zit er een andere promotie qua extra MB BloX bij, etc. Maar als je dat wilt is dit de enige mogelijkheid.
Bietje6
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
 
bedankt voor je snelle reactie!
Zover ik kon zien waren alle voorwaarden verder hetzelfde maar dat zal ik nog even nakijken.
 
gr. Bietje
Griet1953

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk al die aanbiedingen zie nu ook dat het goedkoper kan ik zit met abbo voor 50 euro in de maand gesplits en vaak niet eens internet voel me dus belazerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic