Hi @Anna13, welkom hier.
Een hoge factuur is altijd schrikken. Op het moment dat je een Ziggo abonnement opzegt, dan staat dit los van Vodafone. Deze moet je afzonderlijk van elkaar opzeggen. Op de factuur van juli, waarop het verbruik in juni is gepleegd, heb je hoge kosten gekregen voor het bellen buiten de bundel. Deze kosten zijn wel terecht, omdat het verbruik daadwerkelijk is gepleegd. Op 10 juli is de BloX Onbeperkt Bellen voor je geactiveerd voor € 2,50 per maand. De BloX is dus wel degelijk toegevoegd naar aanleiding van het contact wat je hebt gehad, maar deze BloX was nog niet actief in de maand juni waardoor het verbruik van deze maand wel is berekend op de factuur van juli.
Verder zijn er ook SMS-berichten verstuurd in de periode dat jouw belbundel bijna op was. Op 8 juni heb je de volgende SMS van ons gekregen:
Op 9 juni om 14:46 is het volgende bericht per SMS gestuurd:
Er is in dit geval dus netjes een bericht verstuurd nadat de belbundel voor 80% was verbruikt en ook op het moment dat je volledig door je belbundel heen bent. De kosten in de maand juni (welke berekend zijn op de factuur van juli) zijn in dit geval dan ook terecht, omdat je de BloX Onbeperkt Bellen later hebt toegevoegd op 10 juli. Ik kan je hierin dan ook niet tegemoetkomen.