Bellen dan niet opgenomen , voicemail antwoord
3 sec wel 1 min afgeschreven hoe is dit mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @vreemd
Afrekenmethode Gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten.
Voor alle voorwaarden van dit abonnement kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_scherp_5_april_2010.pd...
Misschien een optie om eens een nieuw abonnement te nemen zodat je ook tegen de tarieven van nu belt, gebeld wordt, sms't en data verbruikt?
Hoi @vreemd
Minuten in NL/EU worden afgerekend per seconde. Minuten van NL naar EU worden afgerekend per seconde met een minimum van 30 seconden. Als het beltegoed voor 80% is verbruikt, wordt een melding per sms verstuurd.
Dan zal het toch iets langer zijn geweest dan je doet denken. Dit is wat in de tariefvoorwaarden staat van Vodafone.
Anders even wachten op een Vodafone Community medewerker en die kan met je mee kijken wat er nu is gebeurd.
Volgens de gegevens van me mob waren het 3 sec stel dat het 5 sec zijn geweest vind ik het even zo erg veel.
Het is afhankelijk van welk abonnement je hebt en wanneer het afgesloten is. Er zijn namelijk verschillende voorwaarden. Welk abonnement heb je en wanneer is het abonnement in gegaan @vreemd?
Abonnement is al van 2001 , 110 bel min en 30 sms , sinds de samen smelting van de 2 providers gaat het niet meer zoals bet gewent. Slechte verbindingen zeker met bellen 4 g vaak niet bereikbaar krijg hier een beetje een onderbuik gevoel bij.
Heb je toevallig ook nog de naam van het abonnement? Dan kan ik de voorwaarden erbij zoeken @vreemd
Scherp 110
Dankjewel @vreemd
Afrekenmethode Gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten.
Voor alle voorwaarden van dit abonnement kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_scherp_5_april_2010.pd...
Misschien een optie om eens een nieuw abonnement te nemen zodat je ook tegen de tarieven van nu belt, gebeld wordt, sms't en data verbruikt?
Misschien een andere provider? Deze geld wolven proberen als maar op het randje van de wet te lopen.
Uiteindelijk is bel simpel misschien goedkoper met gratis bellen en internet er bij.
Als jij ervoor kiest om een abonnement niet te verlengen en stil zwijgend voor jaren door te laten lopen, dan is dit je eigen keuze. Je blijft dan de oude voorwaarden behouden waarmee je toen het abonnement hebt afgesloten.
Tegenwoordig zijn er andere abonnementen met onbeperkt bellen, sms’en en data met veel voordeligere voorwaarden. Het is dan ook aan jou om je abonnement aan te passen, verlengen of op te zeggen @vreemd
Wat heb je besloten @vreemd ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.