Boenoventer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buiten dagbundel

Goedemiddag,
Ik heb vandaag de rekening betaald van mijn Vodafone mobiel abonnement. Deze was beduidend hoger dan verwacht, en dit kwam met name door een aantal verbruikte MB's in Zuid-Afrika (a 9 euro per stuk). Ik heb een buitenlandse bundel (30 mb voor 5 euro) aangezet en daar 20 van de 30 mb van gebruikt. Dat de overige mb's die ik daarna heb verbruikt niet uit die bundel zijn gekomen, verbaast mij. Ik had immers nog 10 MB tegoed. Kunnen jullie hier iets aan doen?

Met vriendelijke groet,
H. van der Vliet
3 Reacties 3
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Boenoventer , ik heb even jouw nummer uit jouw post verwijderd omdat het hier openbaar op het forum staat.

Heb je ook gekeken of het gebruik van de 30MB op een en dezelfde dag heeft plaatsgevonden? Het tegoed van jouw bundel komt namelijk de volgende dag te vervallen (en dan krijg je eventueel een nieuwe bundel als deze nog aan staat.)

Mocht je het gevoel hebben dat er toch iets niet klopt raad ik zeker aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen voor je nakijken wat de oorzaak is van de berekende kosten. Via het forum kunnen we helaas geen klantgegevens inzien.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic