Maris71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge rekening

Verleden week kreeg ik een sms dat er een nieuwe rekening klaarstond en dat de nieuwe rekening €.... bedraagt.
Ik schrok...want ik heb al maanden binnen mijn budget gebeld en de rekening is ook al onvindbaar.
Sinds vrijdag al aan het bellen en Vodafone is niet bereikbaar.
Extreem druk en we vragen u op een later tijdstip te bellen.
Welk tijdstip ik ook probeer te bellen....het maakt niets uit!

Wat een flut-service!!
3 Reacties 3
meelbox1999

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde, een schok door t immense factuurbedrag, vanwege te hoog data gebruik??? Nooit een melding gehad dat ik door mn bundel heen was en onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen!
kimroddeman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Altijd als je contact met Vodafone probeert te leggen, hebben ze het altijd druk.. 😞
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi allemaal, het is zeker niet fijn als je onverwacht een hoge rekening krijgt. Andere forumgebruikers kunnen je echter niet helpen om deze uit te pluizen. Daarvoor is toch contact nodig met onze klantenservice. Gelukkig zijn er buiten telefonisch nog andere mogelijkheden om ons te bereiken. Je vindt ze hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic