Straffehond

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten abonnement verlagen

Hallo,

ik zou graag een vast telefoonnummer bij Ziggo willen omdat ik steeds minder met mijn mobiele telefoon bezig ben. Helaas sta ik onder bewind en heb geen zeggen over mijn geld. De bewindvoerder vond het okè om een vast telefoonabonnement aan t schaffen, maar wel onder voorwaarde dat ik de maandelijkse kosten voor mijn mobiele telefoon omlaag kan krijgen.

Hier heb ik een aantal keer met de klantenservice van Vodafone over gebeld, kreeg te horen dat het allemaal mogelijk was en dat ik minder belminuten en MB’s zou kunnen krijgen. Op het moment dat ik dat door wilde laten zetten bleek dat ineens niet mogelijk omdat ik een contract heb.

De eerste telefoontjes met klantenservice waren bevestigend, en ineens was er niks meer mogelijk. Nu zou ik willen weten of het alsnog mogelijk is om die mobiele kosten omlaag te krijgen, ook al sta ik onder contract. Ik vind het toch wel apart dat het eerst allemaal wel kon...

Groeten,
Mike
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Straffehond
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een wel hele moeilijke vraag voor op de Community. Hiervoor moet je echt iemand van Vodafone spreken om dit voor elkaar te krijgen. Wij zijn hier op de community alleen als klanten onder elkaar om andere klanten te helpen en deze vraag is voor een klant, zoals ik, niet mogelijk om op te lossen.

Een vaste telefoon is via Vodafone overigens NIET mogelijk. Vodafone doet alleen aan mobiele telefonie en niet aan vaste telefonie. Als je een Ziggo abonnement hebt dan zou je die daar wel bij kunnen nemen. Voor 1,- euro per maand meer heb je dan een abonnement op het vaste netwerk en dus thuis. Maar als je geen Ziggo hebt dan zou je moeten informeren bij de provider die je nu hebt voor thuis internetten. Dus het ligt er even aan waar je nu bij zit.

Verlagen van je abonnement informatie op de website van Vodafone: Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25. Voor het wijzigen kan je bellen naar 0800-2266789 (Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen.)

Het is dus wel mogelijk, zoals je kunt zien. Daarom is het wel vreemd dat ze je daar nu niet mee kunnen helpen. Ik zou het nummer bellen wat ik je hier net heb gegeven en toch nog eens overleggen. Eventueel melden dat het op hun site staat en wel op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Succes met het aanpassen en sterkte met je bewind en dat het allemaal maar snel weer goed mag komen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Straffehond
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een wel hele moeilijke vraag voor op de Community. Hiervoor moet je echt iemand van Vodafone spreken om dit voor elkaar te krijgen. Wij zijn hier op de community alleen als klanten onder elkaar om andere klanten te helpen en deze vraag is voor een klant, zoals ik, niet mogelijk om op te lossen.

Een vaste telefoon is via Vodafone overigens NIET mogelijk. Vodafone doet alleen aan mobiele telefonie en niet aan vaste telefonie. Als je een Ziggo abonnement hebt dan zou je die daar wel bij kunnen nemen. Voor 1,- euro per maand meer heb je dan een abonnement op het vaste netwerk en dus thuis. Maar als je geen Ziggo hebt dan zou je moeten informeren bij de provider die je nu hebt voor thuis internetten. Dus het ligt er even aan waar je nu bij zit.

Verlagen van je abonnement informatie op de website van Vodafone: Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25. Voor het wijzigen kan je bellen naar 0800-2266789 (Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen.)

Het is dus wel mogelijk, zoals je kunt zien. Daarom is het wel vreemd dat ze je daar nu niet mee kunnen helpen. Ik zou het nummer bellen wat ik je hier net heb gegeven en toch nog eens overleggen. Eventueel melden dat het op hun site staat en wel op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Succes met het aanpassen en sterkte met je bewind en dat het allemaal maar snel weer goed mag komen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad en/of je abonnement gewijzigd @Straffehond?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic