HerbertKlomp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je al een ziggo en vodafone abonnement hebt krijg je dan korting op het moment dat je nog een vodafone abonement in het gezin afsluit?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HerbertKlomp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, als het Vodafone abonnement op dezelfde adres staat als het ZIGGO account. Je krijgt dus gewoon de korting en extra data. Maar je krijgt natuurlijk niet een extra TV pakket bij Ziggo (die krijg je maar 1x). Alleen bij je nieuwe Vodafone abonnement heb je de Vodafone voordelen 😉👍

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je krijgt gewoon 5,- of 2,50 euro korting en dubbel data. Niets meer en niets minder, voor jezelf en voor je dochter. Dus voor elk Vodafone abonnement helden dezelfde regels en kortingen. Zie: https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HerbertKlomp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, als het Vodafone abonnement op dezelfde adres staat als het ZIGGO account. Je krijgt dus gewoon de korting en extra data. Maar je krijgt natuurlijk niet een extra TV pakket bij Ziggo (die krijg je maar 1x). Alleen bij je nieuwe Vodafone abonnement heb je de Vodafone voordelen 😉👍

HerbertKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Energieboy 

Ik doelde meer op familie korting 1 abonnement kost zoveel tweede abonnement kost zoveel. 

Beetje zoals mijn dochter haar sport kost 50 euro per maand en als mijn tweede het gaat doen betaal ik voor haar 37,50

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je krijgt gewoon 5,- of 2,50 euro korting en dubbel data. Niets meer en niets minder, voor jezelf en voor je dochter. Dus voor elk Vodafone abonnement helden dezelfde regels en kortingen. Zie: https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic