Hoi @DannTA
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Om eerlijk te zijn, ik begrijp die logica ook niet. Antwoord wat je van de klantenservice hebt gekregen is eigenlijk best vreemd. Omdat je al korting krijgt, want je bent een trouwen klant van Ziggo en van Vodafone, krijg je geen extra korting meer op een Ziggo abonnement. Uh ja, de keuze is dan wel makkelijk, ik zou ook overstappen!
Maar goed, ik ben geen medewerker van VodafoneZiggo en kan natuurlijk wel wat roepen. Misschien is daar een nieuw beleid voor, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat alleen de afdeling opzeggingen je kan helpen met een eventuele korting. Dus mocht je dat nog niet hebben gedaan, bel dan naar 0900-1884 (normaal tarief). Vertel je verhaal aan deze mensen en die moeten wel iets kunnen doen voor je. Ik ben geen medewerker, dus ik kan wel makkelijk zeggen natuurlijk 🙂 (proberen kan je altijd).