Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Klopt het dat de gb's omhoog zijn gegaan?

Beste mede-leden van dit forum,

 

Sinds een week of drie ben ik ook een Vodafone gebruikster, dit bevalt me prima!
Ben dus helemaal nieuw hier, en dit is dus ook mijn eerste gemaakte topic.

 

Ik heb een Start XL  abonnement afgesloten,met daarin dus 4 gb (2 gb+2 gb  ivm Ziggo op hetzelfde adres) en 300 belminuten.

 

Nu logde ik gisteravond in op de app op mijn mobiel, en zie ik ineens een totaal van 6 gb staan..?? Ik heb mijn contract nagekeken, en daar staat toch echt dat ik een 4 gb heb afgesloten.

 

Hebben meer mensen een verhoging van het gb gebruik? Ben erg benieuwd.

 

 

Wens jullie allen een fijne dag en de groetjes!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Monique 010 
In ieder geval van harte welkom op de Community van Vodafone.
Je hebt de juiste weg gevonden om vragen te stellen en antwoord te krijgen van mede klanten (dit is een klanten helpen klanten Community). Er zijn ook wel Vodafone medewerkers aanwezig en zullen ook regelmatig antwoord geven op vragen waar wij als klanten elkaar niet mee kunnen helpen.

Sinds 1 maart 2020 heeft Vodafone de abonnementen aangepast en in het positieve van de klant. Je had een abonnement met 4GB en dit is nu een abonnement met 6GB geworden. Mooi toch, een cadeau van Vodafone en dit is nu ook je nieuwe aantal GB die je per maand kan gebruiken. Natuurlijk zolang je Vodafone & Ziggo klant blijft 

Dus ik zou zeggen, lekker van genieten en gaan met die banaan. Veel plezier met je abonnement en heb je nog vragen, stel ze gerust. Alvast een goed weekend gewenst.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Monique 010 
In ieder geval van harte welkom op de Community van Vodafone.
Je hebt de juiste weg gevonden om vragen te stellen en antwoord te krijgen van mede klanten (dit is een klanten helpen klanten Community). Er zijn ook wel Vodafone medewerkers aanwezig en zullen ook regelmatig antwoord geven op vragen waar wij als klanten elkaar niet mee kunnen helpen.

Sinds 1 maart 2020 heeft Vodafone de abonnementen aangepast en in het positieve van de klant. Je had een abonnement met 4GB en dit is nu een abonnement met 6GB geworden. Mooi toch, een cadeau van Vodafone en dit is nu ook je nieuwe aantal GB die je per maand kan gebruiken. Natuurlijk zolang je Vodafone & Ziggo klant blijft 

Dus ik zou zeggen, lekker van genieten en gaan met die banaan. Veel plezier met je abonnement en heb je nog vragen, stel ze gerust. Alvast een goed weekend gewenst.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Monique 010 

 

Het topic staat gewoon nog open. Onderaan kun je reageren op een bericht. 

Monique 010
topicstarter
Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Steven Hier kan ik nu wel reageren inderdaad, in het andere sub-forum.

Maar in de rubriek ‘stel een vraag’is het nog steeds onmogelijk; bij alle topics die er staan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top @Monique 010. Kun je mij nog via een privébericht laten weten welke browser je op de telefoon gebruikt? Dan kan ik dit ook aangeven.

Monique 010
topicstarter
Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Energieboy  Nogmaals bedankt voor het welkom heten hier 😉

Heb inderdaad de weg gevonden naar het forum, al was en is het nog even uitzoeken hoe het werkt. Ben normaal helemaal geen forum-gebruikster namelijk.

 

Wat een leuke verassing,die verhoging van de GB's; heb ik even geluk!

Goede keuze dus om naar Vodafone over te stappen.

Voorlopig heb ik nu een 2 jaar abonnement, en bij Ziggo zitten we al járen, dus die combinatie zit wel goed.

 

Nog bedankt voor al je hulp en reactie's.

 

Tot ziens hier op het forum.

 

Wens je een fijne zonnige dag toe

 

 

Groet van Monique 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

TOP! Fijn dat je weer kan reageren 🙂
Veel plezier!

Monique 010
topicstarter
Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Energieboy in andere rubrieken, dan stel je vraag, is het reageren mogelijk. Erg fijn! Begreep dat er meer forum-gebruikers waren met hetzelfde probleem als ik. Het topic is verplaatst, waardoor ik kan reageren. Dus je zal me waarschijnlijk zo af en toe hier op het forum tegen gaan komen. Vind het fijn dat zoiets bestaat!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je vragen hebt, horen we het graag @Monique 010. Mocht je een antwoord op een vraag van iemand anders weten, mag je natuurlijk ook reageren :).

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Haha… je mag alleen een vraag stellen, geen reactie’s meer 
Meestal is het ook altijd met 1 antwoord verholpen en is de klant al blij en klaar…. HAHAHA

Maar het is goed dat Steven er naar gaat kijken want het is natuurlijk erg onhandig.
Wel goed dat je volhoudend bent en de info met Vodafone hebt willen delen 

Monique 010
topicstarter
Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Energieboy  hahaha nou inderdaad, komt ook erg sociaal over he; wel allemaal antwoorden krijgen maar nergens meer op terug reageren.

Dat is precies de reden dat ik je een prive-bericht gestuurd had.

Zodat je in ieder geval wist dat ik het gelezen had 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic