yotess77
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn account is beveiligd met een wachtwoord

mijn account is beveiligd met een wachtwoord. Hier word ik steeds om gevraagd. Ik wil dat wachtwoord niet. Hoe kom is er vanaf

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11150Posts
  • 1683Oplossingen
  • 2080Likes

Je bedoelt het account van My Vodafone of de gegevens bij ons in de systemen @yotess77?
Indien het de laatste optie is. Een wachtwoord kan verwijderd worden als je het wachtwoord kan benoemen. Is dit niet het geval, dan dien je langs een van onze winkels te gaan met een geldig ID bewijs. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes

Hoi @yotess77 
Heel vreemd, ik had hier al een antwoord op gegeven maar ik zie niets meer staan.
Dan ga ik het nog maar een keer schrijven 🙂

Je kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om dit aan te passen. Bellen kan maar je kan ook een chat starten. Er zijn ook Vodafone medewerkers hier online maar ik weet niet of die je ook kunnen helpen. Ik verwacht het wel maar misschien wil je wel sneller van dit wachtwoord af dan dat ze je bericht hebben gelezen en dan is het sneller via bellen of via een chat 🙂

Succes in ieder geval!

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11150Posts
  • 1683Oplossingen
  • 2080Likes

Je bedoelt het account van My Vodafone of de gegevens bij ons in de systemen @yotess77?
Indien het de laatste optie is. Een wachtwoord kan verwijderd worden als je het wachtwoord kan benoemen. Is dit niet het geval, dan dien je langs een van onze winkels te gaan met een geldig ID bewijs. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic