wjong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice

Ik probeer jullie al gvd heel de dag te bellen. Heb al meer dan 1,5 uur in de wacht gestaan. Ben er klaar mee. Ik heb na mijn vakantie al 3x met jullie gesproken. Er is mij tot 2x toe belooft dat ik een bevestiging zou krijgen middels sms en email omdat jullie mijn rekening verkeerd hadden opgesteld (blox usa moesten jullie aanzetten want de website werkte niet) waardoor ik een bizarre rekening kreeg voor mijn data verbruik. Belachelijk werkelijk geen reactie wel een hoop bla bla door de helpdesk personen dat het geregeld zou worden. Ik heb nog een behoorlijk bedrag te veel betaald en er is nog steeds niets verrekend met mijn nieuwe factuur! Zorg aub dat er meer mensen op de helpdesk worden aangenomen. Aangezien dit vaker gebeurd wij betalen als klant al genoeg!
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
wjong ik begrijp je frustratie heel goed maar helaas kunnen we je hier via het forum niet mee helpen. Mijn collega's doen hun uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen, Op onze website vind je een overzicht van onze servicekanalen, probeer het anders een via Facebook, Twitter of chat. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic