CinderellaSC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice

De klantenservice van Vodafone is uiterst slecht telefonisch te bereiken! Vandaag wel 10 keer geprobeerd op steeds verschillende tijdstippen en steeds wordt de verbinding wegens "grote drukte" verbroken! Voor een telecom bedrijf uiterst onacceptabel lijkt mij, buiten het feit dat dit mij onnodig geld kost (en Vodafone hieraan verdient). Uiteindelijk maar een klachtenformulier ingevuld. Geen bevestiging van gekregen. Zie op het forum dat die problemen vaker voorkomen. Zijn er meer mensen met deze problemen?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey CinderellaSC

Het is vandaag inderdaad vrij druk. Waardoor er wachtrijen ontstaan. Ik raad je aan of inderdaad op een later tijdstip te proberen. Mocht het een vraag zijn die ook andere forumleden kunnen beantwoorden dan kun je hem hier posten.
Anders zou je het eventueel kunnen proberen via facebook (let op hier wordt de volgorde aangehouden van wanneer het bericht gepost is) of eventueel via de chat.
Wat het probleem ook is, ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt voor je.
Sonicnl

Liefhebber
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas moet ik over hetzelfde klagen.
Terwijl Vodafone zegt dat super abonees zosnel mogelijk geholpen worden moet je maar 35 min. in de wacht staan om geholpen te worden en Social Media via twitter beantwoorden ze de vragen ook niet. En de chat ligt er ook al dagen uit.

Hoop dit op korte termijn dat dit opgelost wordt.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Sonicnl heb je inmiddels iemand van de klantenservice gesproken? Het is inderdaad druk, maar via Social Media krijg je altijd een antwoord. Mijn chattende en telefonerende collega's doen ook hun uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic