philipwallage

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ervaring ACE verzekeringen + VTS (Zakelijk)

Graag deel ik met jullie mijn ervaring.
Afgelopen maandag was ik niet meer bereikbaar. Ik had geen netwerk verbinding. Met de vaste lijn de klantenservice gebeld. Zei vertelde me dat het waarschijnlijk aan mijn SIM-kaart lag. Ik mocht gratis een nieuwe ophalen in de winkel. Mooi simpel, snel opgelost. Dacht ik....

Blijkbaar zat er een wachtwoord op mijn account en kon ik niks doen. Ik kon vanuit de winkel bellen met de klantenservice en na een half uur bellen en identificatiecodes was het wachtwoord verwijderd. Mijn SIM-kaart werd getest en deze deed het. Oftewel: het lag aan mijn toestel.

Verder konden ze niks doen want wat bleek, het wachtwoord zat er nog steeds op. Bedankt voor dit uur niks-bereiken.

Enfin, het was mijn telefoon. Thuis heb ik een melding gemaakt bij ACE. De verzekering. Het liep redelijk goed. Ik vroeg: "Ik heb een heel klein barstje. Als mijn telefoon gerepareerd wordt, kan deze ook meegenomen worden?". Ik wist dat dit waarschijnlijk niet kon omdat het langer was dan 7-dagen geleden.
De medewerker van ACE beantwoorden mijn vraag niet maar maakte hier een claim van. Deze werd afgewezen. Geen probleem. Ik wou alleen dat mijn SIM-kaart weer gelezen kon worden. Omdat dit op dezelfde claim wordt, wordt deze niet meer geaccepteerd omdat het nu een terugkerend probleem is.

Ook Dynalogic van de VTS kon mij niet helpen. Het wordt namelijk volledig gerepareerd. "Dat kan je +€200 kosten". Dat leek me geen goed idee.

Bij ACE kun je ook een bezwaar maken van de afwijziging van je claim. Dit kan vier weken duren. Chill. Enfin vanwege gebrek aan andere opties maar gedaan. Deze werd vrij snel opnieuw afgewezen. Hier kan ik niks meer mee doen.

Opnieuw gebeld met Vodafone. Bij de afdeling Loyalty mocht ik eerder verlengen waardoor ik een nieuw toestel krijg. Afgelopen dinsdag ben ik hier vanuit wanhoop maar mee akkoord gegaan. Omdat dit telefonisch is gebeurd heb ik hier geen bevestiging van gehad. De medewerkers kunnen mij ook niet vertellen of de telefoon verzonden is of wanneer ik deze ontvang.

Inmiddels ben ik meer dan een week al telefonisch niet beschikbaar.
3 Reacties 3
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
philipwallage jeetje, wat een verhaal zeg! Hopelijk heb je de nieuwe telefoon snel in huis. Via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen, maar je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice over de status van je bestelling.
philipwallage
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou je zeggen maar zelfs jullie klantenservice heeft geen inzicht in de status van mijn bestelling. Tevens worden er met twee verschillende systemen gewerkt waarvan er een nog een wachtwoord heeft en de ander niet. Bedankt voor de reactie.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic