Harrie5100

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klantenservice

Hoi,
Morgen gaat mijn abonnement in en ik zou nog een sms krijgen over het tijd tijdstip waarop ik zou kunnen wisselen. Geen sms gekregen. Vanmiddag 1 mei nog niets vernomen dus ik ben gaan bellen. Het was druk gaf het bandje aan.
Ik moet u doorverbinden zei de eerste persoon. Volgende wachtrij. Uiteindelijk een vriendelijke dame aan de lijn die mij verder zou helpen. Ineens weer een bandje dat het erg druk was en dat het nog wel even kan duren. Blijkbaar iets misgegaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekegen die mij ook vriendelijk te woord stond verder heeft geholpen en vertelde wanneer mijn prepaid (ook Vodafone) zou worden beeidigd en de nieuwe simkaart er in kon. Verder nog een link gekregen voor hert overzetten van de telefoonnummers van de oude sim naar de nieuwe simkaart.
Want ik had tussendoor geprobeerd via mijn vodafone nog wat te doen 1200 nummers. Die bestaan blijkbaar niet meer en doorverwijzingen op mijn vodafone van ondersteunende pagina's geven aan dat deze pagina's ook niet meer bestaan. Ik ga morgenochtend maar even naar een vodafonewinkel om te de laatste dingetjes te regelen.
Mijn eerste ervaringen met een omzetting van prepaid naar een abonnement zijn niet om over naar huis te bellen. Laten we hopen dat de rest beter gaat. Dit koste ongeveer anderhalf uur.

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Pedro5100,

Dat klinkt inderdaad niet als een pretje. Is ondertussen alles geregeld?
Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het natuurlijk graag.
Harrie5100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Sietske,
Ben naar de Vodafonewinkel op het Bijlmerplein in Amsterdam gegaan. Prettig en hulpvaardig is een juiste benaming voor de daar ontvangen ondersteuning.

Op dit moment zit ik alleen nog met het local storageverhaal waarbij klantenservice mij niet kon vertellen wat ik moest doen.

Groetjes,
Pedro





Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Pedro5100

Goed om te horen dat het opgelost is. Sietske heeft net gereageerd op het topic dat je geopend hebt over het local storage probleem. Ik zal dit topic daarom nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic