Max1302

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice kan mij niet helpen met ontvangen Harman Kardon bij Red Together

Ik heb 2 uur besteed aan het bellen met de klanten service om te bevestigen dat ik werkelijk de Harman Kardon speaker ontvang. De dame van de klanten service hield zich van de domme en vroeg constant om mijn Samsung telefoon Imei nummer terwijl ik een Sim-only heb afgesloten. Wie kan mij verder helpen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Max1302

Ik begrijp dat er enige verwarring is betreft de speaker. Mijn excuses hiervoor!

Er lopen namelijk 2 acties;

  • Harman Kardon Speaker bij Samsung S9/S9+
  • Bestel Red Together en krijg een Harman Kardon speaker cadeau t.w.v. € 229

Je kunt de speaker aanvragen via hier door het aanmeldformulier in te vullen en upload daarbij jouw aankoopbewijs (kassabon, online orderbevestiging) of de bevestigingsemail van je abonnementswijziging.
Het aanvragen kan tot 31-08-2018

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Max1302

Ik begrijp dat er enige verwarring is betreft de speaker. Mijn excuses hiervoor!

Er lopen namelijk 2 acties;

  • Harman Kardon Speaker bij Samsung S9/S9+
  • Bestel Red Together en krijg een Harman Kardon speaker cadeau t.w.v. € 229

Je kunt de speaker aanvragen via hier door het aanmeldformulier in te vullen en upload daarbij jouw aankoopbewijs (kassabon, online orderbevestiging) of de bevestigingsemail van je abonnementswijziging.
Het aanvragen kan tot 31-08-2018

Laat je weten of het gelukt is?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Max1302
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

** aangepast... Steven was me voor! **
IrisG

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Goedeavond,

Ik zag dit bericht en heb ook nog een vraag hierover.

Ik heb vandaag dit abonnement besteld en ik heb nu een e-mail ontvangen dat ik dit abonnement hebt besteld met daarin alle gegevens. Is dat de bevestiging wat ik door moet sturen of de e-mail met het contract? Beetje in de war nu.

groet,
Iris
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi IrisG,

De orderbevestiging, dus de e-mail met daarin alle gegevens, is voldoende 🙂
Kiwi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb 1 week voor het aflopen van de actie mijn abonnement verlengd zodat ik de harman kardon speaker zou krijgen bij mijn Galaxy s9+ de verkoper vertelde mij dat hij mij aangemeld had voor de speaker en dat ik hem tussen 6 en 8 weken thuis zou kunnen verwachten. Ik heb echter nooit een bevestiging gekregen van deze aanmelding. Ik ben later nog terug gegaan voor een ander probleem met mijnnieuwe telefoon en werd er bot behandeld dus daar wil k niet meer heen, hoe kan ik nu controleren of de aanmelding goed gegaan is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kiwi

Mocht je vragen hebben over de aanmelding, dan kun je hier terecht met vragen:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic