Hoi
StefanVD Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat een vervelende ervaring, gelukkig ken ik wel een andere ervaring toen ik over ging naar Vodafone. Snap eigenlijk ook niet waarom je van het kastje naar de muur bent geholpen en dat ze ook nog eens dingen beloven die ze niet nakomen. Snap er dan ook helemaal niets van en het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en ik je als klant niet kan helpen. Al had ik het graag willen doen!
Maar ik kan je wel advies geven en dat is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone via een privé bericht te sturen via
Facebook of
Twitter. Ik heb zelf ook eens iets gehad en daar ben ik prima geholpen. Misschien lukt het je daar wel om verder te komen c.q. wel goed geholpen te worden. Deze mensen kunnen direct in het systeem van Vodafone en je dan wel helpen? Het is te proberen!
Nu is er wel een moderator,
Steven, en die is werkzaam bij Vodafone. Misschien dat hij je nog kan helpen om er naar te kijken. Dan moet je alleen wel even wachten omdat hij niet elke dag online is op de community. Volgens mij morgen weer, maar zeker ben ik niet. Dus je kan het nog proberen via
Facebook of
Twitter en anders hoop ik dat die er morgen is en je bericht hier leest.
Het is altijd erg vervelend als je zelf niets kunt doen en tegen een muur staat gedrukt. Wel goed dat je het hier schrijft want Vodafone leest wel alles dus dan kunnen ze daar wat mee doen. Maar het blijft gewoon vervelend en toch hoop ik een beetje dat iemand het zo goed voor je kan oplossen dat je de problemen achter je kan laten en tevreden verder kunt gaan bij Vodafone. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan.