Hoi
Akihabara Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is wel heel vervelend zeg. Heb je net een mooi aanbod en dan verbreekt de verbinding. Ik weet natuurlijk niet of ze al je gegevens al hadden, anders begrijp ik wel dat ze niet kunnen terug bellen. Zelf bellen is dan ook lastig, zeker als het al zo laat is. Je zou ze vandaag nog eens kunnen bellen en uitleggen wat er is gebeurd maar je kan ook een privé berichtje sturen via
Facebook en/of
Twitter. Daarin uitleggen wat er is gebeurd en dan nemen ze terug contact met je op. Bellen met de
klantenservice van Vodafone kan natuurlijk overigens ook wel hoor!
Hier via de community kunnen we niets doen want we zijn klanten onder elkaar die klanten helpen met vragen. Deze vraag is te specifiek en administratief gericht en daarom vanuit hier niet op te lossen. Als ik het had kunnen doen dan had ik het wel gedaan :). Maar goed, dit is op dit moment het beste om te doen en dan denk ik dat het wel goed komt.
Wil je nog even laten weten of het is gelukt?!