Gerry1965

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachten

Ik ben erg benieuwd waar je met je klachten terecht kan, want ik kan het nergens vinden op de site.

Gr.Gerry
7 Reacties 7
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Gerry,

Kan je hier wat mee?
Gerry1965
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft een bedrijf als vodafone dan zelf geen klachtenservice ??
Mijn klacht gaat er over hoe ik in een van de winkels behandeld en belazerd wordt.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Zoals daar ook staat, zij kunnen je klacht in behandeling nemen, of je verwijzen naar het juiste loket om daarmee terecht te kunnen zodat het alsnog opgepakt kan worden.

Neem dus alsjeblieft even via FaceBook of Twitter contact met ze op, dan kunnen zij voor je kijken hoe het verder aangepakt moet worden.
Gerry1965
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, ik heb geen facebook of twitter dus dat gaat het ook al weer niet worden.
Zojuist maar geprobeert om online mijn abonnement te verlengen, zodat ik geen voet meer in die winkel hoef te zetten.
Wat denk je, geeft het systeem aan dat ik een abonnement heb tot Feb 2017.
Ziek word ik er van !!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Gerry1965,

ik snap je frustratie en wil je graag van dienst zijn. Ik begrijp uit je verhaal dat je niet met de mensen van een bepaalde winkel te maken wilt hebben.

Als ik je dan wijs op de mogelijkheden om via Twitter of Facebook contact te zoeken wil je dat echter niet (Twitter-account aanmaken kost je echter hooguit 2 minuten 😉 ).

Dan blijft echt enkel nog over om te bellen met 1201 of naar een winkel in een aangrenzende plaats te gaan.

Ik hoop toch dat je er iets mee kunt, problemen zijn er tenslotte om opgelost te worden, maar dan moet je ons ook daartoe de kans geven door via één van de aangeboden wegen contact met ons op te nemen. Ik zou zeggen: Help ons om jou te kunnen helpen. 😉
Spraakie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil graag een klacht melden over (net als hierboven als eens aangegeven) de slechte behandeling in een winkel. Zelfs voor het afsluiten van een nieuw contract wordt je als huisvuil behandeld.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Spraakie,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat je het gevoel hebt alsof je als huisvuil wordt behandeld. We willen er graag voor zorgen dat iedereen die in contact komt met een Vodafone medewerker, ongeacht het kanaal als 'koning' wordt behandeld.

Om dit te bereiken worden trainingen gegeven en onderzoeken naar klanttevredenheid gedaan. Kijk voor informatie hierover ook op http://over.vodafone.nl/duurzaam/actuele-themas/klant-control/transparantie.

Je kunt uiteraard je klacht nog melden bij onze klantenservice zodat het verder kan worden opgepakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic