Hoi Ryan,
Jazeker zie je iets over het hoofd, lees anders mijn mails hierboven even. Dan zie je dat het gaat om 21GB totaal en niet 3+3+10 GB.
Ook op de kosten voor de onterecht aangezette buitenlandbundel die terug zou worden gestort, maar tot op heden niet terug gestort zijn, kom je niet terug.
Daarnaast vind ik je reactie weinig reflectief. Dat de recente facturen wel EUR 15 zijn, komt doordat ik tig keer aan de lijn heb gehangen/ heb gechat met jullie. Die 10 GB is er pas sinds 1-2 weken bij, nadat bij de 3e Vodafone winkel waar ik de afgelopen maanden geweest ben, iemand net een stap extra deed om dit in orde te laten maken bij jullie nadat jullie er een zooitje van hadden gemaakt met -kennelijk- meerdere orders op mijn naam. Raar genoeg kon dat toen wel ineens in 5 min, terwijl ik bij jullie telefonische/ chat klantenservice al maanden wacht. En ook nu is het niet van: we duiken erin, excuus, we lossen het meteen op.
Kortom, een bericht van "alles is toch goed" , wat op zichzelf dus al niet eens klopt, lijkt mij niet juist en minder op z'n plaats dan excuses en compensatie voor de niet nakoming van de afgelopen maanden,