Gerdien

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht

Dieper dan diep, moeten jullie je schamen. Hoe ik als klant wordt behandeld is schaamteloos.
Zo vaak hang ik aan de telefoon en iedere keer hetzelfde liedje.
"Nee, u kunt niet worden teruggebeld." ( Na zeven weken nog steeds niet?)
"We kunnen wel een e-mail sturen, misschien dat dat helpt." ( Kijk in jullie administratie, dat is al 1000 x gedaan)
"Goedemiddag, waarmee kan ik u helpen?" ( LEES JE AANTEKENINGEN )
"Goedemiddag, u bent doorverbonden." ( Tsjoh, alweer? )
"Goedemiddag, u bent doorverbonden, waar gaat het precies over?" ( Is dit een wedstrijd voor de beste grap van 2015?)
"Nee, we kunnen echt niets voor u doen, een annulering duurt ongeveer drie weken!" ( Daar kon ik nog mee leven, al is het belachelijk, en vooral omdat je dan zelf maar terug moet bellen.)
"Nee, we kunnen echt niets voor u doen, een annulering duurt ongeveer vier weken!" ( De collega zei 3, maar schijnbaar communiceren ze niet zoals iedere keer blijkt. )
"Nee, we kunnen echt niets voor u doen, een annulering duurt ongeveer 6 weken!" ( 6 weken? Zijn jullie gek? )
"Nee, we kunnen echt niets voor u doen, een annulering duurt zeker twee maanden!" ( Oke, oke, jullie hebben hem dan toch gewonnen, de award voor beste grap van 2015!!! )

Echt serieus waar Vodafone. Ik wilde dit op een nette manier oplossen. Heb meerdere malen heel vriendelijk gevraagd of ik kon worden doorverbonden, worden teruggebeld. Misschien dat er iets gedaan kon worden??
Los dit op!!!! Ik word gek van jullie.
Ik verzoek jullie wederom vriendelijk contact met mij op te nemen zodat we ook over een passende vergoeding kunnen spreken.

( inderdaad hetzelfde bericht )
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je spamt op het forum wat niet is toegestaan op het forum volgens de huisregels, overige berichten zullen worden verwijderd Gerdien. Lees hier de huisregels.

Via het forum is het ook niet mogelijk om je klacht op te lossen. Het forum bespreekt alleen Tips & Tricks en geen interne vragen. Alleen de klantenservice kan dit verder onderzoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic