Zoals ik eerder heb geschreven niet allemaal natuurlijk, maar de meeste die ik aan de lijn heb gehad die hadden echt geen zin. En vandaag ben ik door iemand van vodafone gebeld, ik dacht in eerste instantie dat het over mijn klacht ging, maar nee hoor, want daar kon ze niets aan doen, maar ze wilde wel weten waarom ik mijn abonnement heb opgezegd en dat is toch frappant of zie ik het verkeerd. Ik ben er weken mee bezig en nog niet eens een reactie, maar als ik mijn abonnement opzeg dan wordt er heel snel contact opgenomen. Mijn gegevens doorgeven, dat heb ik al tig keer via de chat gedaan en toch werd er elke keer de chat verbroken en werd ik toch niet geholpen. Nogmaals ik geen twijfels dat jullie op het forum goede bedoelingen hebben, maar jullie collegae hebben er een zooitje van gemaakt. Iedereen over een kam scheren dat doe ik niet, maar degene die ik gesproken heb hadden echt geen zin en probeerden mij zosnel mogelijk te losen. Op moment dat ze het idee kregen dat het ingewikkeld werd, werd er elke keer de verbinding verbroken. Voor mij is het op dit moment een principe kwestie. Zo behandel je je klanten niet. Op moment dat er verandering in de zaak komt en het pakt positief uit zal ik het ook vermelden. Ik kijk heel objectief naar de zaak. Vorig jaar bv had ik een prepaid telefoon voor mijn dochter gekocht, de volgende ochtend was ze ineens al haar beltegoed kwijt. WiFi was thuis uit en heeft ze dus data verbruikt. Contact opgenomen met de klanten service en kreeg een jongen man aan de lijn en heb hem uitgelegd wat er gebeurd was. Hij heeft mij toen meteen geholpen en het internet voor mijn dochter meteen geblokkeerd zodat ze niet weer met het zelfde probleem te maken zou hebben, en daarbij zei nog we gaan die kosten deken en heeft hij de helft van het beltegoed teruggegeven. Ik wist niet wat ik meemaakte en dat was ook de reden dat ik overstapte naar vodafone. Kort daarna heb ik een vodafone abonnement afgesloten. Maar nu is het totaal anders en kan ik echt niets positiefs zeggen.