ronald0411

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht vodafone garantie/ service

Na dat mijn telefoon vorig jaar september is
gestolen heb ik enkele maanden met een oud toestel moeten doen, toen heb ik de
verzekering van het gestolen toestel opgezegd.

nadat ik een nieuwe telefoon heb uitgezocht ruim 6 maanden later en deze ook
weer opnieuw heb laten verzekeren,
(dit was volgens jullie medewerker van filiaal emmeloord ook geen probleem)
is dit toestel gaan barsten ( uit het niets)

Oude vezekering bij marsch nieuwe verzekering bij Ace

gelukkig was ik verzekerd dacht ik maar tot mijn stomme verbazing kan ik de
schade volgens jullie niet claimen omdat ik het afgelopen jaar al 2 schade’s
gemeld had ( dat was op het oude toestel) heb ze geprobeerd uit te leggen dat
dit schade’s waren van een oude verzekering en dat ik een nieuw toestel heb met
daarbij een nieuwe verzekering


na verschillende telefoontjes, mailtjes enz. nog steeds niet geholpen inmiddels
gebruik ik alweer 1 maand een oud toestel en betaal ik voor een duur
abonnement.

Ik voel me bedrogen door vodafone ik had dit toestel immers ook ergens anders kunnen verzekeren,
ook overlegd met vodafone medewerker ( filiaal Emmeloord) maar dit was niet nodig en volgens hem waren alle verzekeringen vergelijkbaar.


ik hoop dat mijn klacht op deze manier wel gehoord en serieus naar gekeken word
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ronald,

Wat vervelend dat er iets mis gaat met je verzekering en het claimen ervan.
Het Forum is voor gebruikers door gebruikers en met dit probleem kunnen andere klanten je helaas niet helpen.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Eventueel kan dit ook via Facebook of Twitter, dan kun je naar dit topic verwijzen. Dan hoef je het niet nog eens uit te leggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic