Roethof

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht over service

Hallo Vodafone.

Alweer na al die telefoontjes naar jullie en Samsung.

Zou even beginnen met mijn verhaal,
14 oktober zondag 2018, heb ik mijn abonnement verlengt bij jullie, omdat de Samsung s9 mij aansprak en er 100 euro cash back op zat, dacht ik nou... dat is leuk! Dit wil ik. Samen met mijn zus halen we altijd elke 2 jaar bij Vodafone opnieuw een telefoon op en verlengen we ons abonnement. Dus ik hoorde van haar dat dit weekend korting was, dus ik dacht, ben ik nog net op tijd. Ik was me nergens van bewust dat het systeem vast zat bij jullie en dat de bestelling opnieuw geplaatst was op 16 oktober 2018, (2 dagen na dat de actie was afgelopen). Ik lever netjes alles in bij Samsung en krijg een email dat hij is afgekeurd omdat hij buiten de actie periode zat..... Ik heb het bewust besteld op zondag, zodat ik nog gebruik kon maken van de actie. Nog niks gehoord van jullie Vodafone. Dus weer gebelt naar Samsung (omdat ik dacht, ik was toch optijd). Maar helaas, daar gaven ze ook aan dat het niet kon. En ik bleef zeggen dat ik het de zondag verstuurd had. Uit en eindelijk zij de mevr. Van de Samsung dat ik er toch recht op had, zij zou het regelen. Maar helaas... paar dagen later was het alweer afgekeurd. Nu belde ik weer... en weer konden ze niks voor mij doen. Ik belde jullie maar weer, en door een vastzitten systeem of weet ik wat er is gebeurd, is de bestelling opnieuw geplaatst op 16 oktober, 2 dagen later dan dat ik het besteld had. Dus jullie maken van de problemen van Vodafone, mijn probleem. Ik ben er continu mee bezig geweest en houden mij niet eens op de hoogte. Ik moest er zelf maar weer achter aan bellen en alles regelen. Terwijl het jullie fout is.
Dus Vodafone, ik verwacht een goede compensatie, en dat jullie er alsnog achter aan gaan.
Het is tenslotte jullie fout, dus dan regelen jullie het zelf ook maar! Ik ben niet goed te been door een operatie (dus het is onmogelijk voor mij om naar de winkel heen te gaan) en wil graag rust en herstellen, maar die krijg ik niet door het als maar bellen en e-mailen, om toch nog de 100 euro cash back, waar ik recht op heb terug te krijgen.

Ik neem aan dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg,
En een compensatie !!!

Mvg K Roethof
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Overigens, de klachten afdeling waar Sharon het over heeft in de andere topic, kan je via deze pagina vinden:
https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Deze afdeling neemt je klacht zeer serieus en mocht je daar dan niet uit komen dan bestaat er altijd nog een geschillencommissie die je kan berichten. Maar alle info hier over staat op bovengenoemde pagina.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Roethof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je de Community van Vodafone hebt gevonden om je verhaal te doen.
Alleen wel jammer dat je nu zoveel problemen hebt met je cashback geld van Samsung. Begrijp Samsung wel want die moeten nu eenmaal een bewijs hebben dat die eerder gekocht is en dat ze deze nu niet aannemen. Alleen begrijp ik Vodafone niet dat ze een storing hadden en dan 2 dagen later pas weer je abonnement gaan bewerken. Wat je zegt, dit is dan eigenlijk niet jouw probleem maar die van Vodafone.

Uiteraard weet ik niet wat er allemaal gebeurd is maar als dit de reden is dan zou je toch zeggen dat Vodafone daar met coulance tegen aan mag kijken. Maar ik werk niet bij Vodafone dus ik kan makkelijk praten 🙂

Het best wat je kan doen is een berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Als je dan een privé berichtje stuurt dan nemen ze het in behandeling en daar kunnen de mensen ook dieper in het systeem kijken wat er nu aan de hand is. Ik ben ook maar een klant dus ik kan niet kijken en de klantenservice heeft misschien minder bevoegdheid. Al met al, heb ik zelf betere ervaring met een berichtje via Twitter of Facebook, laat ik het zo maar zeggen 🙂

Ik hoop dat het gaat lukken en dat er nog een mooie Kerst Gedachten vanuit Vodafone je kant op mag komen en wens je veel sterkte met het herstellen van je operatie. Alvast fijne Feestdagen gewenst en ik hoop dat je snel antwoord krijgt.

Hou je mij ook nog op de hoogte wat ze je hebben laten weten? Bedankt!
Roethof
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanks, Hier ga ik zeker wat mee doen.
Bedankt voor je berichtje.

Wens jou ook fijne feestdagen en een goed 2019.

Groeten K Roethof
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Overigens, de klachten afdeling waar Sharon het over heeft in de andere topic, kan je via deze pagina vinden:
https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Deze afdeling neemt je klacht zeer serieus en mocht je daar dan niet uit komen dan bestaat er altijd nog een geschillencommissie die je kan berichten. Maar alle info hier over staat op bovengenoemde pagina.
Roethof
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oké dat is fijn,
Dan weet ik waar ik moet zijn.
Vandaag gebelt en ze vertellen dat ik maar mijn berichten moest blijven sturen. Vandaar.

Dankje voor je bericht, ga hier wat mee doen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij het graag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic