Aarebei

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over Netwerk & Klantenservice

Beste Vodafone,

Even snel, het is raar dat ik bovenaan het formulier niet 'klacht over klantenservice' kan selecteren. (Suggestie 1).
Daarnaast was 'mijn opmerking' te lang. Zodat ik niet meer kon typen terwijl ik halverwege volgende alinea was. Graag meer ruimte voor opmerkingen. (Suggestie 2) Dan maar hier.

Maar goed, dan het echte probleem. Ik ben al sinds ik kan heugen klant bij jullie. Hoelang weet ik niet, dit is nergens in MyVodafone te vinden.. (Suggestie 3) Ik ben altijd zeer tevreden geweest over jullie, over hoe jullie mij bijvoorbeeld benaderen als ik mijn abonnement kan wijzigen. Wat mij uiteindelijk weer geld bespaard. (Compliment 1) De laatste tijd echter wat minder. Want wat is het geval: Ik heb de laatste weken heel erg slecht bereik qua internet. (Klacht 1) Bellen in huis is sowieso al onmogelijk, ik moet naar buiten lopen, maar hier ben ik wel aan gewend. Daar is nu dus het internet bijgekomen. Zowel binnenshuis als buitenshuis en op vrijwel alle locaties. Geen goede internet. In mijn eigen huis was het internet al traag maar dat vangt mijn WiFi van de concurrent op. Nu dus ook buiten. Prima. Ik wil hier afgelopen vrijdagavond hulp bij vragen bij jullie klantenservice via de chat. Dit ging altijd heel erg snel en werd altijd goed geholpen. (Compliment 2) Echter is dit verdwenen. Bestaat niet meer. Mijn (4e) suggestie is dat dit weer in het leven geroepen wordt. Zeker na het volgende: Ik vertrek zojuist rond 5 uur van mijn werk en bel de Vodafone klantenservice op. Na 15 minuten neemt Willem op. 15 minuten (!) (Klacht 2) Ongekend. Neem aan dat jullie genoeg telefoons hebben liggen 😉
Goed. Willem neemt mijn klacht serieus en gaat het navragen bij de technische afdeling. En vraagt netjes of hij mij opnieuw in de wacht mag zetten. Ik geef aan dat het waarschijnlijk niet anders kan en dus sta ik opnieuw 15 minuten in de wacht! Vervolgens wordt de verbinden verbroken zonder Willem aan de lijn te hebben gehad!!! (KLACHT 3) Ik word vervolgens ook niet teruggebeld door Willem en ben zodoende genoodzaakt om opnieuw in de wacht te gaan! (Klacht4/suggestie 5: bel klanten terug als de verbinding word verbroken). Dit keer werd er na 8 minuten opgenomen. Jim als ik het goed heb verstaan. Een jongere jongen met een Brabants accent. Ik vraag of hij mij door kan verbinden met Willem, die was immers al een kwartier met de technische afdeling in conclaaf.. Maar er werken hier duizenden Willems... Ik geef nogmaals aan dat Willem er al mee bezig was en geef ook aan dat ik teruggebeld had moeten worden. Hij kan mij niet doorverbinden met Willem maar ziet wel dat 'iemand' zojuist een 'case' heeft aangemaakt en die nog open staat. (Suggestie 6: gebruik handtekeningen of iets dergelijks.) Goed de beste Brabantse meneer helpt mij voor de rest prima en stelt voor een nieuwe simkaart op te sturen. Ik vraag of hij me vervolgens met customer relations kan dooverbinden. Maar die schijnen jullie niet te hebben? Kan ik me niet voorstellen dus ik zal er geen suggestie van maken. Ik verwacht dat er actie wordt ondernomen op mijn klachten en suggesties.Ik ben toe aan een nieuwe abonnement en ben aan het rondkijken. Dit is ongekend voor zo'n professioneel bedrijf als Vodafone.

Ik hoor graag van jullie.
Gr,
Mike
14 Reacties 14
ShiraBos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag mijn ervaring van de afgelopen anderhalve dag willen plaatsen. Dit forum is nieuw voor mij, hoe plaats ik een nieuw bericht waarin ik mijn klacht duidelijk kan maken???
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je krijgt toch geen reactie zie dit topic.
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels een mailtje gekregen van de Vodafone computer.
Deze bood mij aan 20% korting te accepteren of op te rotten naar een andere provider.

Hoogst onpersoonlijk.
Hoogst asociaal.

Ik ga nu nog bellen om mijn contract te laten beeindigen.

Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na 5 minuten werd er al opgenomen. Mijn complimenten.
Nadat ik mijn verhaal heb gedaan heeft Aswin mijn gegevens nodig,
Naam check
Achternaam check
Adres postcode check
geboortedatum check
Rekeningnummer: Ik zit in de auto.

Dan kan ik u niet verder helpen moet u maar terug bellen.
Leidinggevende zijn er ook niet.
Zometeen maar weer bellen.
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom wordt mijn klacht van dit forum verwijderd en vervolgens niks mee gedaan?
Kunnen jullie mij bellen, dan kan ik me abbonement opzeggen?
Klachten zijn bekend bij jullie. Het topic heette Klacht over netwerk en klantenservice.

Stelletje asos.
gr
Mike
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2016/Klacht-over-Netwerk-amp-Klantenservice/m-p/274948#M10744

Lees en geniet.

Dit ga ik net zolang herhalen totdat ze mij bellen en tevreden stellen.
Ik verwacht een helel dikke sorry.

gr
Mike
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Beste Aarebei, welkom op ons forum.
Op het forum kunnen wij helaas geen klantspecifieke klachten afhandelen.
Het is een forum voor en door klanten, en het lijkt me niet dat andere klanten jou kunnen helpen in dit probleem, daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum.
Ik zal je helaas toch moeten verwijzen naar of de klantenservice of de winkel.
Vraag anders eens hulp via Facebook of Twitter
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Astrid.
Waarom bellen jullie me niet?
Waarom reageer jij dan toch op dit forum?
Blijkbaar lezen jullie dit toch. Waarom dan geen actie ondernemen om een vaste klant te behouden?
En ik moet contact opnemen met de klanten service? Jullie hebben dus wel een klachtenafdeling?
Dan hebben Aswin en Jimmy gelogen tegen mij 😉

UPDATE
Ik heb op mijn klacht hetzelfde mailtje gekregen hahaha.
Weer zo'n automatisch gegenereerd mailtje haha. Triest hoor.
Weer 20% korting of oprotten.
Het is echt lachwekkend aan het worden.
Dit gaat social media op. En geloof me ik heb veel volgers. 😉

gr
Mike
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag trouwens gebeld en i zou vandaag teruggebeld worden.
U raad het al is niet gebeurd,
Zojuist zelf maar weer gebeld. (Had zomaar eens bereik in huis, hoefde zomaar niet naar buiten)
Jacq heeft mij netjes te woord gestaan en erkende dat het fout was om niet terug te bellen en hij heeft mij beloofd dat ze me maandag bellen. Plusje voor Jacq. Dikke duim omlaag voor Vodafone.
Oh ja Jacq kon mij ook niet vertellen hoelang ik al klant was.. Raar .. Kon maar terug kijken tot 2013.. :S
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik begrijp je frustratie. Na het lezen van je verhaal zou ik ook zéér teleurgesteld zijn. Helaas is dit forum geen plaats waar je klantenservice gaat krijgen. Hier zitten alleen mede-abonnees en Vodafone moderators die niet in de systemen kunnen kijken..... helaas.....

Ik ben zelf géén mobiele klant van Vodafone en dat komt omdat ik jarenlang via diverse werkgevers zakelijk via Vodafone gebeld heb. Ik heb al jaren een dual sim toestel en heb dan ook prima het verschil in bereik kunnen zien tussen het netwerk van KPN en Vodafone. Ik ga hier niet lopen klagen, maar het netwerk van Vodafone kon niet opboksen tegen dat van de concurrent. Daarom ben ik privé nooit overgestapt.

Maar als ik dit van je lees: "Bellen in huis is sowieso al onmogelijk, ik moet naar buiten lopen, maar hier ben ik wel aan gewend. Daar is nu dus het internet bijgekomen. Zowel binnenshuis als buitenshuis en op vrijwel alle locaties. Geen goede internet."

Dan begrijp ik werkelijk niet waarom je klant bent van Vodafone mobiel...... Dat je al uberhaupt niet in huis mobiel zou kunnen bellen, zou voor mij al meer dan reden genoeg zijn om naar een andere provider over te stappen!

Sterkte en succes. Ik denk dat je vooral je verhaal moet doen op Facebook en Twitter. Hier op het forum kan niets voor je worden gedaan en ik vrees dat een moderator al heel snel een slot op dit topic zal doen.

Mijn advies.... overstappen!;)
Aarebei
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Fred.
Heb zojuist een enquête in de mail gehad van Vodafone hahah.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Aarebei , we lezen zeker op het forum mee. Echter kunnen we via het forum niet op klantspecifieke vragen ingaan omdat we geen gegevens hebben.

Terugkomen op je eerdere posts. De klantenservice is via de chat nog wel te bereiken. Je moet hiervoor tegenwoordig wel eerst inloggen via My Vodafone. Daarna vind je de chat terug in het openingsscherm.

Onze Network Crew zal onderzoek gedaan hebben naar het bereik op jouw postcode. Als ze echter concluderen dat deze inderdaad niet optimaal is en ze deze niet op korte termijn kunnen verbeteren willen ze je wel een ander aanbod doen. Vandaar dat je ook het aanbod voor korting op het abonnement of kosteloos opzeggen hebt ontvangen. Natuurlijk willen we je graag behouden als klant en werken we er ook constant aan om het netwerk te verbeteren, echter is dit niet altijd op korte termijn te realiseren. Vandaar dat de Network Crew dan deze alternatieven aanbiedt.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic