Ik vind het belachelijk dat ik wel gemail wordt door Vodafone maar niet zelf kan mailen naar U. Ik heb een klacht mbt afhandeling verlenging van mijn abonnement (ben al jaren gecombineerd Ziggo/Vodafone lid), telefonisch ben ik onvoldoende geholpen en mailen kan blijkbaar niet.....
Hi @Jan Roelofsen, welkom hier.
Eerder hadden we een contactformulier waarop je ook kon kiezen voor het 'indienen van een klacht'. Een poosje geleden zijn we gestopt met het aanbieden van deze mogelijkheid tot contact. Er is dus ook geen e-mailadres beschikbaar.
Een klacht kun je indienen via de klantenservice. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch, maar ook via Facebook, Twitter of chat. Ik kan mij voorstellen dat je het misschien fijn vindt om de situatie privé te bespreken en om te reageren wanneer jij dat wilt. Je zou in die situatie kunnen kiezen om de klacht privé via Facebook Messenger aan ons te sturen.
dat wordt lastig als je geen facebook gebruikt. Vodafone wordt zo wel erg klantonvriendelijk
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.