Hi @boborenee, goedemorgen en welkom hier.
Het overzetten van de eSIM werkt op de volgende manier:
- Verwijder de eSIM nog niet van het oude toestel.
- Installeer de My Vodafone App op het nieuwe toestel en log in op je nieuwe toestel.
- Verwijder de eSIM pas van het oude toestel nadat je bent ingelogd op je nieuwe. Zorg dat je dataverbinding (mobiele data of wifi) actief blijft bij het verwijderen van het eSIM profiel. Zo wordt het profiel ook weer beschikbaar om op een ander apparaat te installeren.
- Ga op het nieuwe toestel naar Producten - Toestel & Sim. Daar staat de eSIM klaar staan om te activeren.
Als ik je gegevens bekijk, dan zie ik dat de eSIM geïnstalleerd en in gebruik is sinds 2e kerstdag. Kan ik hieruit afleiden dat het is gelukt en je weer bereikbaar bent? Zo niet, dan het advies om even te bellen of te chatten met onze klantenservice, zodat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent.