hk1111

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht m.b.t. gedeactiveerde duosim

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik langs deze weg een klacht indienen. Ik probeerde het ook zojuist via het online formulier, maar daar werd mij om onduidelijke reden meer dan 1000 tekens geweigerd.

Afgelopen week heb ik mijn abonnement verlengd en heb daarbij gekozen voor een iPhone 5. Zoals bekend gaat hier een nano-simkaart in en dus werd mijn huidige simkaart gedeactiveerd toen de nanosim werd geactiveerd.

Nadat dit had plaatsgevonden, vroeg ik de verkoper in de Vodafonewinkel of ik mijn huidige en nog maar recentelijk aangeschafte duo-simkaart dan nog wel kon gebruiken. Het antwoord was negatief, deze werkte niet meer en zou ook niet meer gaan werken. Er werd uitgelegd dat Vodafone op dit moment nog geen nano/standaard sim combinaties aanbiedt, maar zodra dit wel weer aangeboden werd kon ik deze gewoon opnieuw aanschaffen.

Met dit laatste ben ik het absoluut niet eens. Want wat heb ik nu? Een nanosim en een (gedeactiveerde) standaard sim. Stel dat het moment binnenkort daar is, dat Vodafone deze combi wel aanbiedt. Dan moet ik dus opnieuw 13 euro uitgeven om wat te krijgen? Juist, een nanosim en een standaard sim, EXACT wat ik dus nu ook al heb.

Ik vind het absoluut geen service dat de klant moet betalen omdat jullie anders niet twee simkaarten aan elkaar kunnen koppelen. Ik zou het dan ook meer normaal vinden als Vodafone mijn onlangs gekochte duosim zou crediteren zodat ik, wanneer deze optie weer geboden wordt, opnieuw een duosim kan aanschaffen. Of dat ik kosteloos een nieuwe duosim kan ophalen, ook goed. Want het systeem werkt tenslotte wel prima en ga het ook zeker missen.

Groeten,
HK
1 Reactie 1
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi hk1111,

Het forum is niet bedoeld voor klant specifieke klachten.
Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/
Ik sluit dan ook dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic