AJBENADDI

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht inzake het niet kunnen ontvangen en verzenden van smsjes

Geachte,

Ik kan geen smsjes ontvangen en verzenden!!

We zijn inmiddels 1,5 week verder en heb al drie maal contact gehad met vodafone klantenservice. Alle drie de (klantenservice) medewerkers hebben aangegeven dat er een blokkade is op mijn sms bundel. Van alle drie heb ik begrepen dat zij intern een call hebben aangemaakt om deze blokkade op te laten heffen door de technische afdeling. Zelf zit ik in het buitenland en is het super irritant om dit probleem in het buitenland te hebben. Ik probeer namelijk mijn verificatiecode van de bank te ontvangen en dit lukt dus niet. De laatste medewerker die ik heb gesproken zou een urgente call aanmaken en dan zou het zsm opgelost worden.  Echter, de volgende dag had ik opeens helemaal geen service meer. Nu kan ik dus niet bellen en niet sms-en!!

Ik verwacht dat dit z.s.m. opgelost wordt. 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@AJBENADDI 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dit is een klanten helpen klanten Community en daarom voor ons, als mede klanten, niet mogelijk om je te helpen. Dit kan alleen Vodafone voor je oplossen en mocht het niet lukken via de klantenservice van Vodafone dan vraag ik je te wachten op een medewerker van Vodafone. Die komen hier ook op de community en lezen alle vragen zodat die je kunnen helpen. 
 

Heb je zelf je toestel al eens uitgezet en weer aan? Misschien dat het dan wel is opgelost? Succes in ieder geval en hoop dat er snel iemand van Vodafone je kan helpen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @AJBENADDI 

Vervelend dat je niet bereikbaar bent! Wat is ondertussen de status? Feit is natuurlijk dat mijn collega's er al mee bezig zijn om die blokkade te verwijderen. Daarnaast kan het helemaal niet bereikbaar zijn veroorzaakt worden door meerdere factoren. Is er een netwerk beschikbaar? Staat de APN goed ingesteld? 

Graag ontvangen we nog een bericht van jou met deze informatie om concreet met je mee te kunnen kijken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ben je inmiddels weer bereikbaar @AJBENADDI?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen @AJBENADDI, dan zal het topic gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic