Mijn Klacht
Eergisteren hebben we een bestelling gedaan van een toestel met abonnement. Gister nam de bezorger van Dynalogics het toestel weer mee want de voorletter correspondeerde niet met de voorletters op het ID. Dit begrijp ik aangezien fraude voorkomt (ook al lieten we ook een uittreksel van kvk zien) . Meteen Vodafone gebeld, medewerker heeft de voorletters inmiddels aangepast en vandaag zou het toestel weer bezorgt worden.
Dezelfde witte bus als gister stond voor onze deur. Zonder uit te stappen en iets te zeggen - we stonden buiten op straat voor zijn bus! - reed de chauffeur weg. Verbaasd en kwaad liepen we naar binnen.
Kort erna ontvingen we een sms: het contract was niet aanwezig. Deze was de chauffeur blijkbaar vergeten.
Asociaal dat hij wegreed en ons op straat negeerde. Maar het verbaasd me niets als ik de reviews van Dynalogics lees.
Waar ik me wel over verbaas en kwaad over ben, is dat Vodafone met zo'n bedrijf samenwerkt en hiermee klanten dupeert.
Daarnaast helpt Vodafone ze ons niet: we moesten Dynalogics zelf bellen, terwijl Dynalogics telefonisch niet bereikbaar is.
Toen ik Vodafone weer opbelde om dit te zeggen (ik zei niets verkeerd, was wel opgewonden door de stress) hing de medewerker op.
Daarna belde ik weer, en deze medewerker, die wel klantvriendelijk was, had een verzoek bij Dynalogics ingediend om contact met ons op te nemen.
En hier moeten we het mee doen.
We hebben niets vernomen van Dynalogics.
Waar blijft ons toestel?
Mijn vriend heeft een telefoon en simkaart nodig, ook omdat zijn nummer wordt overgezet. Dus dubbel stress.
We hebben 2 lopende abonnementen bij Vodafone. Ik denk eraan deze en het nieuwe abonnement op te zeggen.