MYildiz

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht - Overstap naar Vodafone

Ik heb in december een nieuw abonnenent aangevraagd bij Vodafone met nummerbehoud. Vervolgens kreeg ik een email dat ik overgezet zou worden op 24 december. Ik heb geen signaal / data gehad op mijn mobiel met mijn nieuwe simkaart tot op 14 januari. in die 2 weken dus zonder telefoon met alle gevolgen van dien.

Meerdere keren gebeld, met de helpdesk: meerdere tickets zijn aangemaakt zonder resultaat in die ruime 2 weken.
heb meerdere klachten ingediend waar niets mee gedaan is,..men neemt niet eens de moeite om er op te antwoorden.
ik ben meerdere keren beloofd tegenmoet gekomen te worden...niets van gezien tot op heden.
Wonder boven wonder heeft Vodafone wel gefactureerd voor de volledige maand terwijl er geen service is geleverd.
Bij het aansluiten van het abo heb ik een vouchercode voor accessoires gekregen die niet te gebruiken was omdat er geen account aangemaakt kon worden. Heb gevraagd of dit verniewd / verlengd kon worden...antwoord:"NEE DAT KAN NIET!
aardig wat afdelingen gesproken en kan zeggen dat men vanmekaar niet wat er besproken en geregistreerd is.

oftewel, Ik vind het uitermate teleurstellend dat er op deze manier omgegaan wordt met klanten en alsmaar loze beloften.
9 Reacties 9
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Hier kun je een klacht indienen: https://www.vodafone.nl/klacht
MYildiz
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Bertusje,

Al gedaan. Het enige wat ik kreeg was een automatisch berichtje dat het 5 dagen kan duren dat ik antwoord krijg...
Nooit een terugkoppeling gehad over mijn klacht...
webhamster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas is dit de standaard Vodafone klantenservice. Ben heel snel weer terug gegaan naar T-Mobile, zodat ik weer een normaal netwerk heb en gewone klantenservice.
MYildiz
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou, ik ken ook de zakelijke tak van vodafone... daar kan de consumenten tak heel wat van leren.

Ik dnap het gewoon niet dat er vanuit Vodafone management hier geen actie op wordt ondernomen...
Er zijn tenslotte aardig wat klachten als ik de forum door lees
webhamster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vermoedelijk interesseert het Vodafone niets. De paar klagende klanten wegen niet op tegen de kosten van extra training en beter betalen van personeel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

MYildiz, heb je bij de klantenservice nog navraag gedaan over je klacht? Via het Forum kan ik hierin helaas weinig voor je doen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Erg jammer, zelf heb ik toch andere ervaringen met de klantenservice. In begin ging het bij mij ook niet goed maar toen ik eenmaal contact had opgenomen via Twitter ben ik zeer goed geholpen en nu 2 weken klant bij Vodafone. Ben daar toch zeer over te spreken!

Hoop dat je probleem inmiddels is opgelost en dat klantenservice Vodafone je heeft kunnen helpen.
MYildiz
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marc- wrote:
MYildiz, heb je bij de klantenservice nog navraag gedaan over je klacht? Via het Forum kan ik hierin helaas weinig voor je doen.

beste Marc,

kom helaas niet verder met de klantenservice. Ik vind het uiterst onprofessioneel als je klant een klacht indient en je belt niet eens terug.
ik vind het ook uitermate teleurstellend dat ik pas geholpen zou zijn, wanneer ik zou lopen klagen op een Twitter of een Facebook.
MYildiz
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Erg jammer, zelf heb ik toch andere ervaringen met de klantenservice. In begin ging het bij mij ook niet goed maar toen ik eenmaal contact had opgenomen via Twitter ben ik zeer goed geholpen en nu 2 weken klant bij Vodafone. Ben daar toch zeer over te spreken!

Hoop dat je probleem inmiddels is opgelost en dat klantenservice Vodafone je heeft kunnen helpen.

Beste Energieboy,

ben blij voor je dat het allemaal goed is gegaan. geeft nog hoop misschien voor anderen dat er toch nog zaken rechtgetrokken kunnen worden bij de KlantenService.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic