AVerdonck

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht - Nano sim bestelling

Beste,

Ik heb vandaag, na een week te wachten op mijn betaalde(!) bestelling van een nano SIM kaart, contact opgenomen met jullie klantendienst. Na 5 keer te worden doorverbonden, werd er mij verteld dat de nano SIM's niet in voorraad zijn, maar na een laatste 6e doorverbinding werd er mij verteld dat er een fout was met mijn bestelling. Er werd namelijk, zo zei men, door het systeem geen klantennummer toegekend aan mijn bestelling. Hierdoor kon ze dus niet verwerkt worden. Het enige wat ik kon doen, was mijn bestelling annuleren, wat 5 tot 10 werkdagen zou duren, om dan opnieuw de bestelling te plaatsen en hopen dat het dan wel lukt.
Van begin tot einde verschrikkelijke service dus.

Groetjes,
AV
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is idd erg vervelend
Je kunt eventueel langs de winkel gaan voor een nieuwe simkaart. Hier krijg je hem namelijk meteen mee. Is het een zakelijk nummer dan dient de contactpersoon dit te doen met alle gegevens.
Vanuit hier kan en mag ik er geen opsturen omdat ik niet in de systemen kan en hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
AVerdonck
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer genoeg werk ik heel laat en is dat voor mij geen optie en ben in het weekend nooit in NL. Het annuleren van mijn bestelling lukt overigens ook niet, maar krijg de foutmelding "Het annuleren van je order is mislukt. Probeer het opnieuw of bel 1200." Ik ga het dan maar laten schieten, het geld is voor jullie. Ik kom alleen nooit meer terug bij Vodafone
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten aangezien deze niet voldoet aan de huisregels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic