Beste medewerkers van Vodafone and Ace
Ik heb een abbo sind april. ik betaal elke maand netjes. En als ik dat niet doe word ik geblokkeerd.
Mijn abbo zit een garant verzekering in wat betekend dat als eer een toestel kapot gaat ik direct een vervangend toestel kan ontvangen zodat mijn zakelijk nummer nog bereikbaar is voor mijn klanten.
Ik bel op dinsdag 15 december naar Ace. Hun vertelde dat mijn gegevens niet bekend zijn bij hun. Maar ik kon zonder schade-nummer wel mijn vervangend toestel krijgen. En vervolgens vrijdag de 18 december mijn gegevens wel overzijn bij Ace. Dus ja ik weer doorverbonden naar een medewerker van Vodafone. Nou die vertelde dat ik op geen enkel manier zonder schade nummer een toestel kon krijgen. Dus ik werd weer doorverbonden door naar een afdeling die mijn zou helpen met deze bijzondere situatie. Uiteindelijk ben ik van hot naar her gestuurd en niemand kon me helpen 2,5 uur verder aan de telefoon gezeten te hebben.Geen ik het op. Mijn verzekering is gebaseeerd op lucht!. Dus 3 dagen wachten en weer bellen op een vrijdag. Gedaan wat ze zeggen. Ik bellen naar Ace voor de schade melding en toestel vervanging. En wat denk je weer geen gegevens bekend. Weer een tijd aan de telefoon gezeten. Ze weten niet wat ze moeten doen met dit geval. Ik moet weer wachten. In die tussentijd zijn we een week verder. En ik ben nog steeds niet te bereiken. Geen vervangend toestel. Ik ga mijn rechtsbijstand verzekering bij halen om een claim in te dienen.niemand van Vodafone doet iets voor bijzondere zaak.
Slechte service van Vodafone! Zeer slecht! Bedankt!
*moderator edit: caps lock verwijderd*