Hoi, mijn telefoon is deze ochtend kapot gegaan, ik heb mijn telefoon net twee weken en het is mij niet duidelijk of ik garantie heb, waar kan ik dit checken? (Inloggen op MyVodafone lukt niet)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @0livierr
Vodafone zegt:
Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren we binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Als je een Vodafone verzekering hebt afgesloten dan heb je dekking tegen valschade en heb je een eigen risico van 45,- euro. Maar een nieuw toestel krijg je daar niet voor en voor een goede uitspraak zal er eerst naar je toestel gekeken worden. Heb je geen verzekering bij Vodafone, kijk dan eens bij je eigen inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.
Het is dus heel erg lastig maar ik denk dat je toch alles zelf moet betalen of je eigen huisverzekering proberen!
Hoi @0livierr
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan zo niet zien en/of zeggen wat er aan de hand is en of deze onder garantie valt. Maar als je net twee weken een nieuw toestel hebt, dan mag je toch wel verwachten dat deze onder de garantie valt. Mits je er zelf natuurlijk heel slordig mee om bent gegaan.
Het beste wat je nu kan doen is deze pagina volgen: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Ik weet namelijk niet of er nu alweer toestellen ingenomen worden bij Vodafone winkels. Dit natuurlijk door de Corona en veiligheid van de medewerkers bij Vodafone. Op de pagina kan je je toestel aanmelden en dan zullen ze deze gaan controleren. Wil je zeker zijn, loop dan langs een winkel om te vragen of ze er naar willen kijken en of ze hem eventueel nu wel al weer aannemen om op te sturen.
Hey @0livierr . Welkom hier.
Oef, een kapotte telefoon. Verre van fijn :-(. Wat is er precies gebeurd/kapot? Kan je ons iets meer uitleggen over de situatie?
Hoi Lycke,
Tijdens het douchen heb ik altijd een BlueTooth box bij mij, die aangesloten was op mijn telefoon (Samsung Galaxy A51). Ik leg hem dan op het badkamerkastje die rond de 50cm hoog is, tijdens het douchen is mijn kat gaan slapen op het kastje en tijdens het eraf springen viel mijn telefoon mee, waardoor het LCD kapot is gegaan.
Groet Olivier
Hi @0livierr
Vodafone zegt:
Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren we binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Als je een Vodafone verzekering hebt afgesloten dan heb je dekking tegen valschade en heb je een eigen risico van 45,- euro. Maar een nieuw toestel krijg je daar niet voor en voor een goede uitspraak zal er eerst naar je toestel gekeken worden. Heb je geen verzekering bij Vodafone, kijk dan eens bij je eigen inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.
Het is dus heel erg lastig maar ik denk dat je toch alles zelf moet betalen of je eigen huisverzekering proberen!
Oef. Die katten ook altijd :-(. Wat een ongelooflijke pech, zeg.
Wat @Energieboy zegt klopt in deze wel. Het is valschade (door “jezelf”) en het valt dus niet onder een garantie. Heb je een verzekering, of niet? Zoals goed opgemerkt wordt is niet alleen een Vodafone verzekering hierin handig , maar kan een inboedelverzekering hier wellicht ook nog iets betekenen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.