Witmanen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan zakelijke bundel niet aanpassen

Ik zit nu in Canada en kan mijn zakelijke reisbundel niet omzetten naar wereld... 24/7 is niet echt 24/7 bij Vodafone. Niemand meer te bereiken.... Help?
3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Witmanen, ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je berichtje. Erg vervelend dat het niet lukt om je bundel om te zetten. Op welke wijze heb je dit geprobeerd? Kreeg je een bepaalde foutmelding. Via social media zijn we trouwens 24/7 bereikbaar. Voor alle contactmogelijkheden zie onze website.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hopelijk is het nog gelukt @Witmanen. Helaas hebben we niets meer van je vernomen. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic