JD81

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan sinds 29-08 niet meer bellen en internetten in Julianadorp

Ik kan sinds gisteravond niet meer bellen terwijl ik wel bereik heb ook doet mobiel Internet het niet..?
8 Reacties 8
JD81
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in julianadorp en mijn partner ook klant bij Vodafone ondervindt dezelfde problemen..
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi JD81,

Ik heb het even gecheckt maar in Julianadorp zie ik geen problemen. Merk je dit nu nog steeds? Anders kun je ook eens op deze pagina kijken om te zien welke stappen je zelf nog kunt ondernemen. Mocht dit niet geholpen hebben, laat het dan gerust weten in dit topic!
Stefjuh25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik, mijn partner, ouders en diverse vrienden allemaal woonachtig in julianadorp kunnen sinds donderdag 29 augustus vaak niet internetten, bellen of sms'en. Verbinding in zeer slecht en alleen met wifi kan ik appen.. Heel soms is er verbinding en komen alle meldingen in een keer binnen.. Maar regelmatig helemaal niks..
sylly1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
al 3 dagen kan ik niet gebeld worden postcode 1788 julianadorp , dacht eerst storing maar dit is wel erg lang en geen klantenservice op zondag natuurlijk
JD81
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb jij hier al antwoord op gehad??
Maurice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

Ik werk in de Vodafone Winkel Den Helder (naast Julianadorp) als SPC medewerker. Ik heb vanaf donderdag avond alleen maar klanten met deze zelfde klachten.

Stiekem hoopte ik dat deze klachten maandag verholpen zouden zijn.
Ook kwam ik er achter dat er bij DSS (en dus ook bij jullie) niks over bekend is.

Aangezien DSS mij verteld dat er niks aan de hand is hoop ik eigenlijk op deze manier duidelijk te maken dat er wel degelijk een storing/probleem is.

De klanten die aangeven dat ze problemen ondervinden met Bel, SMS en Internet hebben hier alleen last van wanneer zijn in Julianadorp aanwezig zijn.

Misschien dat jij dit kan aankaarten.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Maurice Hermeler
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi allemaal,

Er blijken inderdaad problemen te zijn met een mast in de regio Julianadorp. Bedankt dat jullie dit kenbaar hebben gemaakt. We gaan het nu zo snel mogelijk oplossen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi sylly1,

ik zag dat er al een topic was over problemen in Julianadorp. Ik heb jouw vraag daar even aan toegevoegd. Zo kunnen we elkaar informeren als we meer weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic