Sve

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan nummer niet toevoegen aan red together

Ik probeer al geruime tijd een nummer toe te voegen aan mijn red together account, maar krijg continu de volgende fout na het invullen van het over te nemen 06 nummer en de sms code. Er stond nog een automatische incasso open en ik zou moeten wachten tot die was geïncasseerd. Ik ben nu 4 dagen verder, maar nog steeds werkt het overnemen niet.

Klantenservice zegt dit niet op te kunnen lossen en verwijst me door naar een Vodafone winkel. Omdat zowel ik als het nummer dat moet worden toegevoegd naar de winkel moet is dit niet op korte termijn te realiseren.

Het moet toch mogelijk zijn dit gewoon via de website te regelen?

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12277Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Hoi @Sve 
Als eerst moet de automatische incasso zijn voldaan, dit duurt een aantal dagen. Daarna moet je er voor zorgen dat het 06 nummer, dat je wil omzetten naar Red Together Extra, op hetzelfde klantennummer komt te staan als de Red Together houder (dus de hoofd gebruiker). Wanneer dit is gedaan kan je het 06 nummer over zetten naar Red Together Extra. 

Ik denk dat je het best even contact op kan nemen met het speciale Red Together Team van Vodafone. Bel dan het speciale Red Together team op 0800-020 09 76 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur & za 08.00 - 18.00 uur).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic