Mrbijee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet verbinden met netwerk in Spanje

Hallo, ik zoek me suf wat er aan de hand is, maar ik krijg in Spanje geen verbinding met een mobiel netwerk. Ik zie wel netwerken maar allemaal met (verboden) erachter. En welke ik ook aanklik, geeft de melding 'geen verbinding mogelijk'. Ik heb een zakelijk Vodafone abonnement. Kan het iets met instellingen te maken hebben? Wie heeft een idee wat er aan de hand is?
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Mrbijee,

Wat vervelend dat je geen netwerk hebt in Spanje.
Je zou eens kunnen kijken of jouw APN gaat staat.
Deze moet bij een zakelijk abonnement 'office.vodafone.com' zijn.
En hierbij kun je bij zowel gebruikersnaam als wachtwoord 'vodafone' gebruiken.
Laat je weten of dat het probleem oplost?
Mrbijee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben inmiddels weer in NL. Hier werkt alles weer naar behoren. En heb nu office.vodafone.nl als APN ingesteld.
In Spanje kon ik APN niet instellen, want ik kreeg helemaal geen verbinding met een mobiel netwerk. Zag er wel een paar (bv. Vodafone ES 2G), maar allemaal met aanduiding (verboden) erachter. Ik kon dus niet eens bellen.
Volgens mij is mijn SIM geblokkeerd of zo voor buitenlandgebruik. Maar niet bewust door mij. Hoe is dat na te gaan?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Mrbijee, ik zie dat we je reactie hebben gemist, sorry!

Wellicht helpt het om hierover voor de zekerheid nog even contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Daar kunnen ze de instellingen op het netwerk en in ons systeem nog even nakijken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic