hymster5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet meer in google play store

Hallo,
 
Ik heb sinds een halve week een samsung galaxy s3 en sinds vandaag krijg ik het niet meer voor elkaar om in de play store te komen.
 Ik tik op het icoontje en ik krijg een grijs scherm, alsof hij aan het laden is, en dan wordt ik er als het ware uit gegooid. Ik heb al geprobeerd om erin te komen na het legen van de cache en het verwijderen van de updates, maar dat lukt ook niet. Ik heb hem er zelfs al helemaal afgegooid en er weer opnieuw opgezet, maar ook dit werkt niet. Google+ en gmail werken nog wel.
 
Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Hymke
 
23 Reacties 23
LDDS

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb sinds vandaag de S4 en ook ik kan niet meer inloggen bij google play store, alle tips en tricks die hier vermeld staan al uitgevoerd, maar helaas....... niet gelukt.

Iemand anders nog een tipje voor mij??

alvast bedankt!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Werkte het niet om de updates te verwijderen bij het applicatiebeheer van de Google Play Store? En anders kun je altijd en reset maken van het toestel je kunt en back up maken van je data via Samsung Kies.

Samsung Kies: http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
LDDS

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is al gelukt Verlegen vrouw ik was vergeten dat ik authenticatie in twee stappen ingeschakeld had voor google, zo dom dom dom
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Oh oh oh, gelukkig zijn we mensen en maken we fouten ;).
In ieder geval en fijne dag verder en je vragen zijn van harte welkom!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic