manilily30

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen my vodafone

Hallo ,
Ik ben nu al geruime tijd aan het proberen om in te loggen via de site ongeveer 2 weken maar dit lukt steeds niet.
Ik kan zo ook niet zien wat mijn verbruikskosten zijn en of betalingen goed verwerkt zijn.
Heb meedere aansluitingen bij jullie maar deze staan onder 1 inlogaccount.
Hoe kan ik weer gaan inloggen op de site ?
Gebruik Nieuwste Browser
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
manilily30
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt het is opgelost

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Er zijn de afgelopen week werkzaamheden geweest. Dit kan er mee te maken hebben dat u niet kon inloggen. Ik raad aan om eens de cookies te verwijderen van de browser en het opnieuw te proberen.
Welke foutmelding geeft de website aan verder?

manilily30
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb twee verschillende browsers geprobeerd en ook nog een ander pc maar ik kom niet in myvodafone
Heb er twee printscreens van gemaakt
Beide inlog geef dit aan en op de andere pc ook .
De pc ook opgeruimd van cookies , tijdlijke bestanden ect helpt ook niet
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
manilily30 Mocht je nogmaals issues ervaren, gebruik dan eerst svp de zoekfunctie van het forum, en kijk even bij het nieuws-deel. Als er issues zijn dan melden we dat daar. Zie deze pagina: Link
manilily30
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dit ervaar ik nog steeds zoals ik vanmiddag heb geschreven op het bericht van de andere forumgebruiker.
Ik kan dus nog steeds niet inloggen op myvodafone , heb het dus niet over de app maar op de site kan ik niet inloggen.
Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik u aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen met u mee kijken waar het mis gaat en eventueel indien nodig laten onderzoeken.
Let erop dat als u bent over gezet naar het nieuwe systeem dat u bij particulier dient in te loggen en niet meer bij zakelijk.
manilily30
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt het is opgelost
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Fijn om te lezen! Bedankt voor de terugkoppeling.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic