Marinap

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone (app & browser)

Ik kan al een paar dagen niet inloggen in de app sinds jullie samen zijn gevoegd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 1099Oplossingen
  • 1186Likes

@Marinap Ik zie dat er nog wel een oud Mijn Ziggo account was gekoppeld aan My Vodafone. Deze koppeling heb ik in ieder geval al voor je verwijderd. Verder zie ik dat je op 24 mei jouw wachtwoord hebt gewijzigd en eerder vandaag nog succesvol ingelogd bent geweest in My Vodafone. Er zijn op dit moment overigens werkzaamheden aan My Vodafone, waardoor je niet kan inloggen. Ik kreeg namelijk zojuist dit te zien:

Maar je gaf aan dat je zaterdag ook niet kon inloggen via My Vodafone in de browser. Ik vroeg in mijn vorige bericht nog welke foutmelding je daar kreeg te zien? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Wat voor toestel heb je? De app werkt met Android 9 en hoger en bij een iPhone op iOS versie 14 en hoger. Mocht je hier aan voldoen dan zou ik de app even verwijderen en opnieuw installeren.  Lukt het alsnog niet, laat dan hier even weten wat voor toestel je hebt, welke versie software en welke meldingen je krijgt. Vanaf maandag is er dan weer iemand van Vodafone online om je probleem door te sturen. 

Je zou eventueel nog langs een Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of ze je willen helpen. 

Marinap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

M'n toestel dat de s23

1000027502.jpg

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Uh ja, erg vervelend natuurlijk. Kan je wel inloggen via My Vodafone op de website?
Vanaf maandag is er weer iemand aanwezig om met je mee te kijken.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Marinap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan helemaal niet inloggen ondanks ik de stappen heb gevolgd. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Dat is vreemd, meestal lukt het dan wel online. Dan maar even wachten tot morgen, kan @Cecilia je verder helpen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 1099Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Marinap, welkom hier. 

Wat onhandig dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik begrijp dat dit niet meer lukt nadat je My Vodafone en Mijn Ziggo hebt samengevoegd en het probleem zowel speelt via de app als browser. Welke foutmelding krijg je te zien als je wilt inloggen? Graag kijk ik met je mee. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je mobiele nummer en onder 'Persoonlijke Informatie' ook vermelden met welke gebruikersnaam je probeert in te loggen + jouw Ziggo klantnummer. 

Marinap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit krijg ik elke keer te zien. maar ik heb ze zelf niet samen gevoegd ik wou kijken wat ik nog aan mbs had maar toen zag ik dit dus in 1x. Ik denk oh zak wel 

1000027532.jpg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 1099Oplossingen
  • 1186Likes

@Marinap Wat krijg je te zien als je wilt inloggen in My Vodafone via de browser? Wil je je gegevens ook aanvullen in je Community profiel? Dan kan ik meekijken.

Marinap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan mijn gegevens niet aanpassen alleen mijn email in mijn profiel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 1099Oplossingen
  • 1186Likes

@Marinap Het gaat om de informatie in dit scherm. Wil je bij 'Persoonlijke Informatie' ook vermelden met welke gebruikersnaam je probeert in te loggen + jouw Ziggo klantnummer. Zonder deze aanvullende gegevens kan ik je namelijk niet helpen en zaken controleren.

Marinap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geen ziggo 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 1099Oplossingen
  • 1186Likes

@Marinap Ik zie dat er nog wel een oud Mijn Ziggo account was gekoppeld aan My Vodafone. Deze koppeling heb ik in ieder geval al voor je verwijderd. Verder zie ik dat je op 24 mei jouw wachtwoord hebt gewijzigd en eerder vandaag nog succesvol ingelogd bent geweest in My Vodafone. Er zijn op dit moment overigens werkzaamheden aan My Vodafone, waardoor je niet kan inloggen. Ik kreeg namelijk zojuist dit te zien:

Maar je gaf aan dat je zaterdag ook niet kon inloggen via My Vodafone in de browser. Ik vroeg in mijn vorige bericht nog welke foutmelding je daar kreeg te zien? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic