Sannie1968

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet gebeld worden

Sinds week of 2 kan ik niet meer gebeld worden. De beller krijgt gelijk mijn voicemail. Moet eerst telefoon uit en aanzetten om te kijken of ik gebeld ben. Heb telefoon samsung s 3 mini sinds afgelopen februari. Volgens mij kan het niet aan de sim liggen want ik heb geheel nieuw abbootje. Ook is mijn batterij binnen kortste keren leeg. Ook kan ik niet bellen. Krijg de melding dat netwerk overbelast is.Kan wel whatsappen enzo. Hoe kan ik dit oplossen. Ik hoor het graag. Groet Sandra
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Sannie1968,

Welkom op het Vodafone Forum.
Dat is een goede vraag. Niet kunnen bellen kan namelijk 1001 oorzaken hebben.
Aangezien de batterij ook zo snel leeg is vermoed ik toch dat je simkaart slecht contact maakt met je toestel.
Haal hem er eens uit en plaats hem terug. Merk je daarna verschil?
Sannie1968
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de sim eruit gehaald en er weer ingedaan. Tot nu toe kan ik weer bellen en gebeld worden. Maar het moet toch niet zo zijn dat dat je dit iedere keer moet doen. Wat is nu een definitieve oplossing dan. Ik hoor weer van jullie.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat het weer werkt. Ik begrijp natuurlijk dat dit niet de bedoeling is. Heb je hier op meerdere locaties last van? Dan kan het ook aan je toestel of simkaart liggen. Je kunt eventueel langs een Vodafone winkel om dit na te laten kijken en je simkaart te laten vervangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic