hvanleeuwen schreef:Ik zie dat het om de Nokia Lumia 920 gaat. Kijk even in dit topic: http://voda.fo/ne/nm27c. Als je specifieke vragen hebt over jouw order, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij de order voor je na kunnen kijken. (dat kan ook via Facebook of Twitter).
Het lukt mij ook niet om mijn order status op te vragen, ik krijg gewoon een lege pagina.
Het inloggen met mijn ordernr en e-mail adres geeft dus geen foutmelding.
Waar het mij om gaat is dat ik 15 jan mijn abbo heb verlengd en alleen een bevestiging heb gehad van de verlenging en niet van de bijbehorende lumia 920. Toen ik belde werd mij verteld dat de telefoon er wel bij stond, dat stelde mij gerust maar ik zou er toch graag bewijs van hebben EN wel een factuur met een datum VOORDAT de gratis oplader actie afgelopen is!
Erg irritant dit.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.