Zxrgeert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een nieuw toestel bestellen met een bestaand abonnement?

Is het mogelijk om op bestaand abonnement en nieuwe telefoon te nemen ,kan het nergens terug  vinden in de voorwaarde de telefoon die ik nu heb is voor drie jaar terug ook op bestaand abonnement aangeschaft.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Zxrgeert!

Zeker is dat mogelijk! 

Je hebt de mogelijkheid om via Vodafone Next een ander toestel te krijgen bij je huidige abonnement. Daarvoor is het handig om 1201 te bellen en te kiezen voor de optie 'Vodafone Next'. We hebben daar een aparte afdeling voor. 

Ik lees dat je drie jaar terug een toestel bij het abonnement hebt gekregen. Heb je ondertussen je abonnement al verlengd of dat nog niet? Want dan kan je ook een nieuw toestel krijgen 🙂 Beide keren is er in ieder geval wat mogelijk. 

Vragen? Dan ben ik er! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Zxrgeert!

Zeker is dat mogelijk! 

Je hebt de mogelijkheid om via Vodafone Next een ander toestel te krijgen bij je huidige abonnement. Daarvoor is het handig om 1201 te bellen en te kiezen voor de optie 'Vodafone Next'. We hebben daar een aparte afdeling voor. 

Ik lees dat je drie jaar terug een toestel bij het abonnement hebt gekregen. Heb je ondertussen je abonnement al verlengd of dat nog niet? Want dan kan je ook een nieuw toestel krijgen 🙂 Beide keren is er in ieder geval wat mogelijk. 

Vragen? Dan ben ik er! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12266Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Ik zou even controleren of je huidige abonnement nog juist is. Er zijn in die 3 jaren inmiddels zoveel abonnementen bij gekomen en weer verwijderd. Misschien kan je nu wel een veel goedkoper abonnement vinden. Je mag namelijk, na een 1 of 2 jarig abonnement, je abonnement verlengen met een nieuw toestel. 

Soms is het ook veel goedkoper, als je nu een heel gunstig abonnement hebt, om een los toestel te kopen bij MediaMarkt. Het is maar wat jij het fijnst vind. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic