ReconRoach

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

 

Goedenavond, ik wil graag weten of het mogelijk is om de automatische incasso voor zowel mijn Ziggo als Vodafone account te wijzigen?  ziggo wordt rond de 15e gewijzigd naar rond de 27e? en hetelfde voor Vodafone van rond de 19e wordt gewijzigd naar rond de 27e?

 

Ik hoor graag of dit kan!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @ReconRoach 

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Zowel voor Ziggo als voor Vodafone heb ik het verzoek voor je uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf daarna zal de incasso voor beide rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Dat is zeker mogelijk, alleen weet ik niet of ze die van Ziggo hier ook kunnen wijzigen, denk dat je dan even op het Ziggo forum moet zijn. Het Ziggo forum kan je HIER vinden.

 

Maar een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.

 

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

ReconRoach
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de informatie, ik dacht dat ik gisteravond nog steeds de klantenservice zou krijgen, maar het was te laat.

Ik heb ook een account bij de Ziggo-community als het vodafone-team niet kan helpen met het ziggo-account.

 

Nogmaals bedankt!

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Trouwens, dit zal pas maandag op zijn vroegst opgepakt worden, omdat volgens mij ze in het weekend afwezig op het forum hier.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Tegenwoordig werken er meer medewerkers van Vodafone op de community dus het kan zeker zo zijn dat je in het weekend gewoon bericht krijgt van iemand van Vodafone. Of ze allemaal Ziggo en Vodafone kunnen wijzigen, dat weet ik niet. Maar je zit hier wel goed hoor, ze helpen je graag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @ReconRoach 

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Zowel voor Ziggo als voor Vodafone heb ik het verzoek voor je uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf daarna zal de incasso voor beide rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

ReconRoach
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor uw verzoek om wijziging van de incassodatum.

Ik ben me ervan bewust dat de datum altijd rond de gevraagde datum ligt vanwege de weekenden en feestdagen.

 

Nogmaals bedankt voor de hulp

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic