Geen sms ontvan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan geen sms meer ontvangen op Samsung S9

Sinds de laatste update van 11 augustus kan ik geen sms-jes meer ontvangen op mijn Samsung galaxy S9. Dit is zeer vervelend omdat ik daardoor ook codes van de bank niet meer ontvang of van digi-d. Ik kan wel verzenden en die worden ook gewoon ontvangen. Wat is het probleem heb al alles geprobeerd bij probleem oplossing maar ook dit werkt allemaal niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Geen sms ontvangst meer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk en misschien even handig om wat dingen door te lopen.
Heb je je sim-kaart in een andere telefoon gedaan en gekeken of die het daar wel doet?
Neem aan dat je je telefoon ook al wel een keer uit hebt gedaan en weer aan?

Wat je nog zou kunnen doen is bij je instellingen, Mobiel Netwerk, even handmatig van provider wisselen en dan weer terug naar Vodafone. Soms wil dat ook nog wel eens helpen. Als je mogelijkheid ziet om langs een Vodafone winkel te gaan is dit ook altijd nog een optie. Laat even weten wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen. Want alles is wel een heel groot begrip 😛

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Geen sms ontvangst meer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk en misschien even handig om wat dingen door te lopen.
Heb je je sim-kaart in een andere telefoon gedaan en gekeken of die het daar wel doet?
Neem aan dat je je telefoon ook al wel een keer uit hebt gedaan en weer aan?

Wat je nog zou kunnen doen is bij je instellingen, Mobiel Netwerk, even handmatig van provider wisselen en dan weer terug naar Vodafone. Soms wil dat ook nog wel eens helpen. Als je mogelijkheid ziet om langs een Vodafone winkel te gaan is dit ook altijd nog een optie. Laat even weten wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen. Want alles is wel een heel groot begrip 😛
Geen sms ontvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De stappen doorlopen bij de Vodafone hulpsite, alle opties die daar worden gegeven, wanneer je geen sms ontvangt.. Inderdaad telefoon uit en aan gezet. Veilige modus opgestart, Sim kaart er uit gehad en opnieuw geplaatst. Oké hebben nu de provider tip gedaan en nu werkt het weer, :grinning:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Top, bedankt voor het melden
Veel plezier in ieder geval weer ??
Geen sms ontvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Graag gedaan en jij super bedankt voor het snelle reageren en de goede tip
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic