Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

S7 Edge bevriest telkens na laatste update Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, mijn S7 Edge bevriest 2-3 keer per dag sinds de laatste update. Het toestel reageert dan niet meer op de powerbutton, homebutton of pulldown topmenu en het toestel wordt ook erg warm. De enige ma...

Dio door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NFC en Vodafone Wallet - sony xperia z1 compact Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb de Sony Xperia z1 compact, deze staat niet op de lijst met gecertificeerde toestellen voor de wallet. Dit toestel is hardware gelijk aan Sony Xperia Z1 (alleen kleiner display) deze staa...

luukbos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mb's doneren Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, De mb actie vind ik echt een super actie!Echter kan dit alleen maar per 50mb!fijn voor wanneer je weinig wil doneren.... maar ik wil wel 10gig doneren.... 50Mb duurt 1 minuut1000Mb duu...

MrHans door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MB’s doneren – My Vodafone Actie Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Er is nu een actie waarin je Mb's kunt doneren aan het Leger des Heils. Nu vroeg ik mij het volgende af.Ik heb door de samenkomst van Ziggo en Vodafone mijn Mb's verdubbeld gekregen. N...

Zjordei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis servicenummer in EU voor €2 per minuut? Alleen-lezen Onopgelost

Ik zag zojuist op mijn factuur over juni dat ik €2 per minuut heb moeten betalen voor het bellen van een gratis servicenummmer (900-nummer) in Spanje. Is dit nu Roam like at home?! Ik kan nergens info...

CvB door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S4 batterij problemen? Kijk hier! Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Samsung heeft bekend gemaakt dat er in sommige gevallen problemen zijn met de batterij van de Samsung Galaxy S4. De batterij is dan opgezwollen en loopt extreem snel leeg.Heeft jouw bat...

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Update nu voor de nieuwste My Vodafone App (Versie 5.5.0) Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/ry5gfAfgelopen week hebben we een nieuwe versie van de My Vodafone App gelanceerd in de Play Store en App Store. We zullen jullie vanaf nu vaker op de hoogte gaan houden als er nieuw...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Tarief Naar EU (België bv) bellen - nieuwe EU tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Ik kijk naar de tarieven om vanuit Nederland naar het buitenland te bellen.(Dus niet van het buitenland -> Nederland)Als ik het goed begrijp betaal je voor een belletje naar België € 0,71 of € 0,81 pe...

wallie51 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone laadt sommige onderdelen niet in Chrome Alleen-lezen Opgelost

De laatste week (wellicht twee weken) valt mij op dat sommige onderdelen op jullie website niet laden wanneer Chrome wordt gebruikt. Dit zijn: Hoofdpagina (overzicht) na het inloggen op My VodafoneTeg...

d33f85 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

drivers voor vodafone 985n (smart 4 power) Alleen-lezen Opgelost

Ik ben sinds kort aan het proberen om de fotos van mijn dochters telefoon te halen en deze op de PC (windows 10) te zetten.Maar helaas de telefoon wordt wel herkend als vodafone 985n maar drivers kunn...

Flip door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wi-Fi doet het niet meer (iPhone) Alleen-lezen Opgelost

Ik kan me wifi niet meer aan zetten bij Instellingen en netwerkinstellingen resetten Helpt ook niet. Wat moet ik doen?

Tegoed inzien werkt niet (App & browser) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn dossiernr is: 6874704. Een maand geleden heb ik gemeld dat mijn tegoed niet zichtbaar is. In zowel de App als browser. Mij werd medegedeeld dat er iets was ontwikkeld waardoor een deel van...

diederikkok door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog steeds geen extra's Ziggo/Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Sinds april heb ik al regelmatig contact gezocht met Vodafone. Ik ben klant van zowel Ziggo als Vodafone, maar ik kan geen gebruik van de extra's. Het eerste antwoord was dat mijn adres verkeerd stond...

Geen netwerk in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb totaal geen netwerk in het buitenland met de simkaart van mijn werkgever. Ik vermoed dat er nog een blokkade op zit vanuit het tijdperk dat je nog extra moest betalen in het buitenland. Kunnen ...

stefanva door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlenging... maar overstappen is voordeliger. Alleen-lezen Onopgelost

Hoera! Ik mag verlengen. Even snel een mooie deal scoren bij mijn huidige provider waar ik al jaren zit! Okee, ik ben een keer vreemd gegaan... Sorry... maar toch altijd weer terug gekomen bij Vodafon...

Kaastostie door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klacht Bellen naar EU landen Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week heb ik contact gehad met een chatmedewerker van Vodafone om te vragen hoeveel minuten ik binnen mijn bundel naar EU landen kan bellen. De medewerker gaf aan dat deze bundel in mijn abonnem...

Bougie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra bundel aanzetten Alleen-lezen Onopgelost

Als ik een extra bundel aanzet bv 3gb voor €15,-. Krijg ik dan ook dubbelle data omdat ik ziggo klant ben?

Henzel11 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude profielen uit MyVodafone Alleen-lezen Onopgelost

Als ik naar MyVodafone ga zie ik naast mijn huidige profiel ook 2 oude die blijkbaar aan mijn email adres gekoppeld zijn. Ze verschijnen ook steeds in de app. Hoe kan ik ze verwijderen? Groet, SuzyQ

SuzyQ door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone smart Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen weekend zag ik een twee jarig Vodafone smart abonnement op jullie Website, met 5gb data de M of L nu heb ik daar even over nagedacht en wilde nu bestellen. Is het abbonnement niet meer te vi...

Michiel75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen