@Sandbag01 Je instellingen lijken te kloppen.
Check even deze handleiding (
http://www.upc.nl/klantenservice/internet/e-mail-instellen-iphone/), veel mensen gaan in stap 4 de mist in, daar klikken ze niet de POP3 aan.
Als deze stap fout gaat, dan loopt het hele proces in de soep en kun je ook de uitgaande mailserver niet meer goed krijgen. Verwijder het account eens en probeer het opnieuw
(maar dan met de inkomende mail instellingen van je mail provider).
Bij mij zien de instellingen er dan zo uit:
En als ik verder klik op de SMTP dan zie ik dit:
En ik kan dan prima mail verzenden.
Tip: als het dan nog niet werkt, bel dan nogmaals de klantenservice even en laat ze checken of dat er wel een MyVodafone account voor jou bestaat met de gebruikersnaam mail06nummer. Bij particuliere abonnementen zou dat standaard aangemaakt moeten worden maar bij zakelijke abonnementen niet. Als je een zakelijk abonnement hebt dan heb je meestal een andere gebruikersnaam voor MyVodafone (i.p.v. mail06nummer), gebruik die dan.
Voor de test kun je zelf even op
https://my.vodafone.nl/ proberen in te loggen en die combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord kun je ook gebruiken voor de authsmtp.vodafone.nl mailserver.