Wieny

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht indienen, hoe?

Ik heb gisteren een BloX voor 400 MB aangezet en deze direct afgemeld met ingang van de volgende maand (oktober, dus).. In de informatie over deze BloX staat dat de Blox geldig is tot het einde vd maand en dat je hem kunt uitleggen door naar 4000 te sms-sen, de Blox wordt dan met ingang van de volgende maand uitgezet.

De bevestiging van Vodafone is zeer onbevredigend, de einddatum is nl opeens 31 oktober geworden. Dat betekent dus dat de BloX met ingang van de 1 november wordt opgezegd en ik voor de maand oktober weer € 6,50 moet betalen.

Ik ben het hier niet mee eens en wil de opzegging per 30 september gerealiseerd hebben. Graag hiervan een bevestiging.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Wieny ,

Sorry om te melden dat we je niet verder hiermee kunnen helpen. Op het forum kun je terecht voor tips & tricks en bijvoorbeeld hulp met je toestel.
De vraag die jij ons stelde is meer bedoeld voor de klantenservice, het forum staat namelijk los van de klantenservice.

Hopelijk kunnen ze je bij de klantenservice verder helpen, zie www.vodafone.nl/support/contact voor de mogelijkheden om contact op te nemen.
Wieny
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ben ik al verder mee geholpen. Dank!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Wieny ,

Geen dank, succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic