Hallo
Marry Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat ze uw schoonzoon niet willen helpen. Echter, dit is wel volgens de wet want anders zou iedereen wel kunnen gaan bellen voor anderen en dat is niet de bedoeling. Daarnaast is het ook niet wenselijk dat opeens uw abonnement is aangepast omdat er zomaar iemand heeft gebeld. U zult me vast nu wel begrijp en ook Vodafone waarom ze dit niet mogen doen.
Was uw schoonzoon dan niet bij u samen? Want dan zou u de medewerker even aan de telefoon kunnen nemen om toestemming te kunnen geven. Eventueel is dat nog een oplossing en mocht het nu helemaal niet lukken, laat uw schoonzoon dan een chat via internet aangaan, dan kunnen ze ook niet zien dat hij het is ipv u. Maar niet verder vertellen hoor :wink:
U zou nog uw toestel uit kunnen zetten en uw SIMkaart even uit uw toestel kunnen halen. 10 minuten even alles uit laten en daarna uw SIMkaart weer in uw toestel doen en deze kunt u dan weer aanzetten. Misschien dat het dan wel weer lukt, soms lukt het wel en soms niet. Als het niet lukt dan is het misschien toch beter om even langs een Vodafone winkel te gaan of zelf even te bellen naar de
klantenservice van Vodafone. Maar u kunt uw schoonzoon ook vragen of zie een
chat wil starten met iemand van de klantenservice. Dan kan hij daar vragen of ze uw nummer een keer willen resetten, nadat ze heeft gekeken wat er aan de hand is.
Heeft u misschien Facebook of Twitter, dan kunt u ook een privé bericht sturen naar
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen u ook helpen. Maar persoonlijker denk ik dat het makkelijker is om langs een Vodafone winkel te gaan of, als dit niet lukt, uw schoonzoon te laten chatten met de klantenservice.
Hopende dat ik u hiermee heb kunnen verder helpen en dat het weer lukt om smsjes te sturen.