Random

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan een moderator hier in de community ook je abonnement veranderen?

Bij de Ziggo community heb ik de ervaring dat je heel fijn geholpen word door moderators. Ik vroeg mij af is dat hier ook zo dat moderators dingen kunnen regelen en instellen?

 

Mijn contract loopt namelijk in april af maar ik wil geen nieuw contract afsluiten maar ook niet het abonnement houden dat ik nu heb. Ik heb namelijk 40gb data tegoed maar als ik mijn facturen tot oktober bekijk is er slechts 1x geweest dat ik 5,8gb heb verbruikt. Dus 40gb verbruik ik nooit ik wil daarom naar het goedkoopste abonnement overschakelen zonder contract verlenging.

 

Kan een moderator dat hier regelen want telefonisch is Vodafone niet te bereiken dan zit ik best wel lang in de wacht.

En de chat kan je tig keer op klikken maar er gebeurd niets.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Sorry, maar dit is niet wat een moderator voor je kan regelen. Je zal zelf contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone (0800-2266789) om dit te regelen. 

Je kunt je abonnement makkelijk verhogen in My Vodafone of de My Vodafone app. Na één maand kun je ook je abonnement verlagen. Wil je verlagen naar een ander soort abonnement? Dit kost eenmalig € 25. Dit geldt bijvoorbeeld als je van een Red naar een Start abonnement wilt.

Deze informatie is terug te vinden op deze pagina van Vodafone. Dit is een manier om je contract te behouden en geen nieuw contract aan te gaan. Of ze je contract verlagen wanneer je in de buurt van het aflopen van je huidige contract zit, dat weet ik niet. Aanpassen kan via My Vodafone of via de klantenservice (0800-2266789).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Sorry, maar dit is niet wat een moderator voor je kan regelen. Je zal zelf contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone (0800-2266789) om dit te regelen. 

Je kunt je abonnement makkelijk verhogen in My Vodafone of de My Vodafone app. Na één maand kun je ook je abonnement verlagen. Wil je verlagen naar een ander soort abonnement? Dit kost eenmalig € 25. Dit geldt bijvoorbeeld als je van een Red naar een Start abonnement wilt.

Deze informatie is terug te vinden op deze pagina van Vodafone. Dit is een manier om je contract te behouden en geen nieuw contract aan te gaan. Of ze je contract verlagen wanneer je in de buurt van het aflopen van je huidige contract zit, dat weet ik niet. Aanpassen kan via My Vodafone of via de klantenservice (0800-2266789).

Random
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt dat wist ik nog van de vorige keer heb je dat goed allemaal uitgelegd.

Die 25,- kosten zijn volgens mij niet meer.

Random_0-1709307886222.png

Ik heb dat nummer 0800-2266789 zonet gebeld maar je zit eindelijk in de wacht.

Voor mij hoeft het niet perse vandaag in te gaan mag ook als het contract volgende maand is afgelopen dat maakt me niet uit.

 

Ik dacht bij de Ziggo community kan je veel door een moderator laten regelen dat gaat erg fijn daar ik dacht misschien kan ik het hier ook wel door een moderator laten veranderen maar ik begrijp dat je dus MOET bellen. Dat is het antwoord dat ik zocht.

 

Dan ga ik eens kijken of ik via het algemeen nummer sneller erdoor kom.

 

Bedankt weer @Energieboy 👍

 

Random
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Onmogelijk om contact te krijgen.

Ze zijn allemaal in gesprek de hele dag.

Volgens mij in gesprek met elkaar bij de koffie automaat.

Mij lijkt dat ze bij Vodafone nog wat hulp kunnen gebruiken aan de telefoon.

 

Verlengen kan/moet je via de website doen klikkerdeklik klaar kost Vodafone geen cent.

Iedereen die dat 0800-2266789 nummer belt wil niet verlengen maar wijzigen en daar geven ze geen prioriteit aan om het maar netjes te zeggen.

 

 

Screenshot_20240301-190129.png

Screenshot_20240301-191316.png

  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic